Netten en dubbele laadvloer

Archie

Senior Member
Kwestijon! Ik heb een O3 combi met dubbele laadvloer en in de laadvloer liggen als sinds de levering een aantal netten, nu wilde ik die vanmiddag 'even snel' handig spannen om wat losse items van te zetten maar (kan ook omwille van de haast zijn) kwam er niet uit, hoe maken jullie die netten vast icm met de dubbele laadvloer? :D

thnx.
 

Klaasje

Forumguru
Staan mooie voorbeelden in de handleiding. Zitten toch overal haken. Als goed is heb je set van 3 netten, anders heb je gewoon standaard netje gekregen.
 

Archie

Senior Member

guitar_billy

Senior Member
hallo @Archie ik weet niet hoe het in de O3 zit maar ik heb een O2 en ook een dubbele (=verhoogde) laadvloer en een net. Daar heb je niet veel aan omdat haken te ver weg zitten. Veel te strak.

Dus heb ik twee touwtjes als lussen eraan om de boel te verlengen. Ongeveer 10cm aan elke kant. Dat werkt goed.
 

Archie

Senior Member
hallo @Archie ik weet niet hoe het in de O3 zit maar ik heb een O2 en ook een dubbele (=verhoogde) laadvloer en een net. Daar heb je niet veel aan omdat haken te ver weg zitten. Veel te strak.

Dus heb ik twee touwtjes als lussen eraan om de boel te verlengen. Ongeveer 10cm aan elke kant. Dat werkt goed.
heb je daar een foto van toevallig, ben benieuwd :)
 

Klaasje

Forumguru
Als je de netten hebt voor variabele vloer staat het echt niet strak hoor. Past allemaal perfect.
Dit zijn namelijk grotere netten qua bereik voor de haken
 

guitar_billy

Senior Member
@Archie hier twee foto's van hoe ik het net bevestig met de verhoogde laadvloer :

smRIMG0676.JPG smRIMG0677.JPG

Trouwens, meestal heb ik de dubbele vloer delen rechtop staan (in de inkeping) zodat ik de boodschappen (tassen) netjes naast elkaar kan zetten zonder dat de hele boel omvalt in een bocht :

smRIMG0678.JPG

edit : er gaan tot max 2 boodschappen tassen per kant aan de "haak". heb ik nog meer dan gaat dat ertussen en het kan geen kant op. heb ik dan nog meer vracht dan ga ik achter de opstaande klep verder :)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan