Neerklapbare passagierstoel bij combi

MeneerB

Forumguru
In mijn combi zit het in ieder geval niet.
In alle introductie filmpjes en media communicatie worden deze "Nice to have" opties nadrukkelijk genoemd zonder er bij te vertellen dat je er voor moet bijbetalen.
Hetzelfde is voor het vanuit de bagageruimte neer kunnen klappen van de achterbank.
Wordt altijd genoemd maar is niet standaard. Ten minste niet in Nederland.
(op mijn Mazda 6 zat het gewoon standaard)

Deze optie zit m.i. In het bagage pakket.
 
In mijn combi zit het in ieder geval niet.
In alle introductie filmpjes en media communicatie worden deze "Nice to have" opties nadrukkelijk genoemd zonder er bij te vertellen dat je er voor moet bijbetalen.
Hetzelfde is voor het vanuit de bagageruimte neer kunnen klappen van de achterbank.
Wordt altijd genoemd maar is niet standaard. Ten minste niet in Nederland.
(op mijn Mazda 6 zat het gewoon standaard)

Deze optie zit m.i. In het bagage pakket.

Volgens mij hadden ze deze optie juist uit het bagagepakket gehaald.
 
Ik heb geen idee of de neerklapbare passagierstoel überhaupt geleverd gaat worden. Hij zit er niet standaard in en ik heb ook nog been pakket gevonden waar dit dan wel in zou zitten....
 

Darkside

Forumguru
Ik zou deze optie graag willen. Vervoer regelmatig lange voorwerpen. En deze passen makkelijker als de voorstoel neer te klappen is
 

FNaRK

Actief lid
Conclusie: zit er op mijn Ambition Business dus niet op. Had ik wel verwacht en gehoopt (na alle folders en filmpjes bekeken te hebben)
 

fonzamundo

Forumguru
Conclusie: zit er op mijn Ambition Business dus niet op. Had ik wel verwacht en gehoopt (na alle folders en filmpjes bekeken te hebben)

Nope, is een optie (en moet je in BE samen bestellen met in de hoogte verstelbare zetels)
Wel aangevinkt, want is volgens mij een heel handige optie!
 

Timmerny

Nieuw lid
Het gekke is dat ik wel een soort hendeltje heb aan de zijkant. Volgens de gebruiksaanwijzing zou dan de stoel moeten kunnen omklappen. Is het dan niet ingebouwd of is er iets kapot? Iemand die dit toevallig weet?
 

neoproject

Actief lid
Heb het ook genomen handig voor die keer dat je eens naar Ikea moet of de houthandel Je kan dan helaas niet de klaptafeltjes voor de kinderen nemen als optie.
 
Bovenaan Onderaan