Johan buitelaar
Nieuw lid
In 2010 werd mijn fabia greenline afgeleverd met een ingebouwde carkit.
Na een week ergenis met de engelse taal (nederlands was niet instelbaar) ging mijn carkit ineens nederlands lullen.
nu gebruik ik hen al bijna 3 jaar naar volle tevredenheid maar gaat mijn telefoon kapot.
dus heb ik mijn nieuwe telefoon aangemeld , maar maakte ik een domme fout.
ik veranderde de taal naar een ander land , waarop ik de taal opnieuw moest instellen.
alleen zit er geen nederlands bij en moet het weer met engels doen.
wat nu blijkt is dat wanneer ik hem op chinese taal zet hij ineens nederlands lult, alleen dan is de maxdot volledig in het chinees.
Dus naar de dealer maar die was niet bereid om even te kijken en ik moest maar een afspraak maken en onderzoeks kosten betalen, dus ben daar boos weggelopen.
Het merk carkit weet ik niet.
Iemand een oplossig of een idee?
Heb geen ingebouwde navigatie en de radio is van het merk swing.
Na een week ergenis met de engelse taal (nederlands was niet instelbaar) ging mijn carkit ineens nederlands lullen.
nu gebruik ik hen al bijna 3 jaar naar volle tevredenheid maar gaat mijn telefoon kapot.
dus heb ik mijn nieuwe telefoon aangemeld , maar maakte ik een domme fout.
ik veranderde de taal naar een ander land , waarop ik de taal opnieuw moest instellen.
alleen zit er geen nederlands bij en moet het weer met engels doen.
wat nu blijkt is dat wanneer ik hem op chinese taal zet hij ineens nederlands lult, alleen dan is de maxdot volledig in het chinees.
Dus naar de dealer maar die was niet bereid om even te kijken en ik moest maar een afspraak maken en onderzoeks kosten betalen, dus ben daar boos weggelopen.
Het merk carkit weet ik niet.
Iemand een oplossig of een idee?
Heb geen ingebouwde navigatie en de radio is van het merk swing.