Navman S70

joergarms

Senior Member
Ik ben sinds een paar dagen de bezitter van een leuke Navman, de nieuwe S70.
Een mooi compact systeem, 4,3" breedbeeld, met alle kaarten van west-europa. Leuke van dit systeem is het Naf-pix, je kan dus foto's op lokaties zetten als herkenningspunt!
Heb deze voor mijn verjaardag gekregen, dus ik begin het nieuwe jaar weer helemaal goed!
Ik wil alleen gaan kijken of ik een soort van console kan maken op maat, waar dit systeem inpast, ik ben allergisch voor die zuignap op het raam. Dus waarschijnlijk ben ik nog wel een aantal avonden zoet.
Of heeft iemand andere ideetjes??
 

Bijlagen

  • navman-s70-01.JPG
    navman-s70-01.JPG
    34,8 KB · Weergaven: 20

TL@

Forumguru
Ik ben sinds een paar dagen de bezitter van een leuke Navman, de nieuwe S70.
Een mooi compact systeem, 4,3" breedbeeld, met alle kaarten van west-europa. Leuke van dit systeem is het Naf-pix, je kan dus foto's op lokaties zetten als herkenningspunt!
Heb deze voor mijn verjaardag gekregen, dus ik begin het nieuwe jaar weer helemaal goed!
Ik wil alleen gaan kijken of ik een soort van console kan maken op maat, waar dit systeem inpast, ik ben allergisch voor die zuignap op het raam. Dus waarschijnlijk ben ik nog wel een aantal avonden zoet.
Of heeft iemand andere ideetjes??

Kijk eens op www.brodit.com
Daar staan handige dingen voor die navman:
273005.jpg

in combinatie met:
852803-4.jpg

of:
830520-4.jpg


Er zijn nog andere dingen ook hoor.
 

van inkel

Forumguru
Die broditclip lijkt verdacht veel op die van de O1.
En laat ik die nou toch ik te koop hebben staan op dit forum.:D
 

joergarms

Senior Member
Heb inmiddels een mooie houder gevonden op pdaplus.nl Net besteld, dus zal m aanstaande week wel binnenkrijgen.
Bedankt voor het meedenken en zoeken.
 
Bovenaan Onderaan