Navigon Citigo per ongeluk geformatteerd met een mac

Goedemidddag,
Ik wilde mijn sd kaart formatteren en heb per ongeluk mijn Navigon geformatteerd.
Daar staat helemaal niets meer op dus.
Navigon helpdesk gebeld en die zeiden dat omdat ik het met Imac had geformaTteerd ze niets voor me konden doen.:banghead:
Iemand nog een idee het is de Citigo move and fun met Europa erop.

Gr Franco
 

Okki

Donateur
Nieuwe Tom-Tom met levenslange update kost tegenwoordig ook niet zoveel meer.
Leergeld betalen en verder.....
 

Rallye

Forumguru
Je hebt dus het hele apparaat geformatteerd in plaats van een SD-kaart? Heb je volledig geformatteerd of snel geformatteerd? Welllicht met speciale software terughalen?

En als je de Navigon aansluit op de computer en de software opnieuw downloadt? Of kan dat niet? Je hebt de Navigon ook nooit geback-upt naar je computer?
 
Beste mensen,kom er niet uit ben naar dealer gegaan en alles uitgelegd zij gaan nu hobbyen hahaha, als dat niet gaat ga ik de minder legale route bewandelen :)
 

Arnout84

Senior Member
Als je de Navigon formateert is het NIET mogelijk deze te herstellen via Fresh omdat ie de navi niet herkent.

Ik kan je helpen! Stuur me maar een PB....
 

Frup

Forumguru
Ik denk dat die "hobby" zal eindigen met een factuur voor een nieuw exemplaar.
Dat zou vreemd zijn. Als je een licentie hebt voor Navigon op dat apparaat, moet je in principe gewoon de software kunnen herinstalleren zonder dat je daarvoor nieuwe software moet kopen.
 

Arnout84

Senior Member
Je koopt geen nieuwe software maar een hele nieuwe unit. De dealer kan het apparaat niet repararen of iets dergelijk. Ze kunnen je hooguit een vervangend toestel aanbieden maar aangezien hij zelf gewist is, ben ik er bang voor.
 
Bovenaan Onderaan