Navigatiesoftware

Sk_Hans

Forumguru
Nee. De software staat gewoon op het apparaat zelf geïnstalleerd. Net zoals de kaarten. Je krijgt dus geen software en geen kaarten op CD/DVD mee.
 

Bakkertje

Forumguru
Ik heb destijds wel degelijk een DVD met de kaarten van Europa mee gehad...
Na de diefstal van m'n columbus heb ik daar weer iemand anders blij mee gemaakt..
 

Herman Janssens

Senior Member
Als ik het dus goed begrijp, and angt aan de aankoop van de wagen een levenslange update van de navigatiesoftware online vast?
 

Antera

Donateur
Nee zit geen levenslange update aan vast

Je radio of TV voor thuis zit toch ook geen levenslange update aan vast terwijl hij wel te updaten is. daarnaast krijg je daar ook niet de software bij geleverd.

Normaal gezien heb je bij een Columbus die ook niet nodig. Het systeem draait feilloos mits er zelf aan gerommeld word. En werkt het systeem niet meer dan is het meer dan de software
 

Canon-Eye

Forumguru
Als ik het dus goed begrijp, and angt aan de aankoop van de wagen een levenslange update van de navigatiesoftware online vast?
Nee, dáárvoor zou je een Tom Tom moeten nemen - lifetime kaartupdates in de prijs begrepen.
Althans, als je nu een nieuwe koopt. De mijne is al wat ouder, dus ik betaal incidenteel een paar tientjes voor 4 of 6 opvolgende kaartupdates (elke 3 maanden).
 

Pendragon

Forumguru
Of de updates voor de nieuwe Columbus in de O3 levenslang zijn betwijfel ik, maar een groot verschil met de oude Columbus is wel dat er online kaartupdates te downloaden zijn (gratis) en dat is bij de oude nog nooit zo geweest. Daar moest je voor elke update een dikke 200 euro betalen en zat je nog met verouderde kaarten. Duidelijk een hele verbetering dus bij de nieuwe Columbus!
 
Bovenaan Onderaan