Sparkie
Forumguru
Beste forumleden,
Binnenkort moet ik de beslissing nemen over een nieuwe lease-auto. Dit gaat hoogstwaarschijnlijk een 20% Octavia Combi 1.6 TDI Elegance Greentech 5d of Business Line worden. Nu hoor en zie je van alle kanten dat de Columbus die in de BL zit nogal vatbaar voor diefstal is en daarom ben ik op zoek naar een alternatief.
Via de leasemaatschappij ligt er een aanbod om een Pioneer Avic F930BT te laten installeren, maar de prijs daarvan is niet overdeeld gustig en ik lees wat ervaringen van andere gebruikers waar ik ook niet echt vrolijk van wordt.
Tips voor een ander navigatiesysteem zijn dus meer dan welkom. Wat ik zoek:
- Zoveel mogelijk bediening via het stuur.
- Bluetooth
- De mogelijkheid om softwareupdates via USB en/of SD kaart uit te voeren.
- Regelmatige kaartupdates.
- Prijs max 1000 euro.
- Afneembaar front
Binnenkort moet ik de beslissing nemen over een nieuwe lease-auto. Dit gaat hoogstwaarschijnlijk een 20% Octavia Combi 1.6 TDI Elegance Greentech 5d of Business Line worden. Nu hoor en zie je van alle kanten dat de Columbus die in de BL zit nogal vatbaar voor diefstal is en daarom ben ik op zoek naar een alternatief.
Via de leasemaatschappij ligt er een aanbod om een Pioneer Avic F930BT te laten installeren, maar de prijs daarvan is niet overdeeld gustig en ik lees wat ervaringen van andere gebruikers waar ik ook niet echt vrolijk van wordt.
Tips voor een ander navigatiesysteem zijn dus meer dan welkom. Wat ik zoek:
- Zoveel mogelijk bediening via het stuur.
- Bluetooth
- De mogelijkheid om softwareupdates via USB en/of SD kaart uit te voeren.
- Regelmatige kaartupdates.
- Prijs max 1000 euro.
- Afneembaar front