Navigatie Updates 2019/2020

Pendragon

Forumguru
Ook binnen, MIB1 en MIB2. Als ik goed gelezen heb, moet MIB1 naar een kaartje gekopieerd worden. Kun jij dat bevestigen?

Ik heb ook flitspalen als poi ingeladen. Blijven deze bestaan of worden ze verwijderd?
Ik heb het op een sd kaart gezet, inlezen en hij zet het over naar de interne schijf. Mib 1 heeft hetzelfde. Amundsen is anders. Daar is sd kaart nodig in het apparaat.
 

Pendragon

Forumguru
Ook binnen, MIB1 en MIB2. Als ik goed gelezen heb, moet MIB1 naar een kaartje gekopieerd worden. Kun jij dat bevestigen?

Ik heb ook flitspalen als poi ingeladen. Blijven deze bestaan of worden ze verwijderd?
Geen idee, die heb ik nog nooit gebruikt. Ik gebruik altijd flitsmeister.
 

wakkie

Senior Member
Ik heb het op een sd kaart gezet, inlezen en hij zet het over naar de interne schijf. Mib 1 heeft hetzelfde. Amundsen is anders. Daar is sd kaart nodig in het apparaat.

Wat bedoel je met: ik heb het op een sd kaart gezet en mib 1 heeft hetzelfde?

Ik heb het bestand gedownload op mijn harde schijf en moet nu een keuze maken tussen MIB1 en MIB2 om naar het kaartje te kopiëren of maakt het niet uit en ze beiden naar het kaartje kopiëren?

PS ik heb een Columbus.
 
Laatst bewerkt:

64rhfx

Senior Member
Hallo.

Heb ik weer. Vorige keer ging het updaten goed, nu niet meer. Origineel SD kaartje voor Amundsen gebruik ik.
Omdat bij het uitpakken dan het zip bestand de sd kaart leeg moest zijn, alles gewist. Maar ergens gaat er iets niet goed, wantvan de 7,8 MB is er nog maar 2,3 beschikbaar. terwijl er geen bestanden te zien zijn, ook niet verborgen bestanden. Ik kan het zip bestand niet meer uitpakken, krijg de melding kaart vol.

Help svp. Grt Alex
 

kylimo

Senior Member
Ondanks dat ik voorlopig niet verder kom dan mijn kaartmateriaal (ECE 4), heb ik toch maar de ECE A1 for 32 Gb only op het kaartje gezet. Gewoon omdat het kan en ik even in de ziektewet zit. Origineel kaartje snel geformatteerd (16Gb), bestand van het kaartmateriaal op een Windows 10 machine gedownload en vervolgens met Unzip uitgepakt. Dit laatste direct naar het SD kaartje. Resultaat is dat alles prima werkt in de Navi.

Groeten Boy
 

Japanese Power

Donateur
Kaartje 16 GB, versie ECE A1 voor 32GB gedownload en mapje vervangen. Niets geformatteerd en alles werkt gewoon met de nieuwe versie. Niet gedacht dat het zo simpel zou gaan... O ja, gewoon op een MacBook.
 

herbiek

Senior Member
Tja alleen op de skoda site heb ik een skoda vin nummer nodig en die heb ik niet.
Dus kan mijn versie niet downloaden.
Bij VW is er nog steeds geen update:pieker:
Volgens mij staat het VIN nummer achter je voorruit,onderin in een soort van venstertje?
 

EdK

Forumguru
Tsja da nkijk je toch om je heen op straat of je een Skoda ziet staan en schrijf je het nummer op bij het voorraam....
 
Bovenaan Onderaan