Amundsen Navigatie update

nicknys

Nieuw lid
Ik heb een navigatieupdate van 25gb klaar staan, heb deze op een usb stick gezet en zo in de auto ingestoken maar dit wil maar niet werken.

Iemand enig idee hoe?

Bakkertje

Forumguru
Toevallig vorige week een update gedaan, ging eerst mis omdat er in de 7z nog een map zat, in die map zaten weer 2 mappen en een bestand, die moeten op de (in mijn geval) SDkaar, FAT32 geformatteerd en dan geeft de auto aan dat er een update opstaat.

hemi24

Forumguru
Dan zou ik ze vragen om het een keer voor te doen, kan weinig vinden op het internet hoe het nu zou moeten werken, behalve de online updates...

Oudere MIB2 systemen was inderdaad appeltje eitje via de SD kaart (Amundsen) of USB (Columbus)

Rallye

Forumguru
Ervan uitgaande dat de kaartomvang hetzelfde is dan bij de MIB2, heb je op heel Europa (al staat daarbij dat je een 32Gb SD-kaartje moet hebben) of de Benelux, Frankrijk en Spanje (maar geen Duitsland), of Benelux, Frankrijk, Duitsland en Noord-Europa, maar geen Spanje.

Probeer eens een route in je navi te zetten naar Barcelona en naar Stockholm.....

EdK

Forumguru
Probeer eens een route in je navi te zetten naar Barcelona en naar Stockholm.....
Zal me niets verbazen dat je met elke update er dan gewoon komt
Heel vaak is het het geval dat de snelwegen van alle landen in elk pakket staat.
Alleen zodra je van de snelwegen afgaat dan heb je een probleem van hoe kom ik daar ......

Rallye

Forumguru
Hmm. Volgens de plaatjes op de site (die ik vanaf mijn iPad wel, maar op mijn vast computer niet kan zien omdat ik mijn VIN niet ingevuld heb) niet.

De site van VW geeft voor de nieuwste Polo overigens weer heel Europa aan: Volkswagen Map Updates

De Polo 2019 geeft deze mogelijkheden:

Bijlagen

• 3.jpg
    3.jpg
    36,3 KB · Weergaven: 8
  • 2.jpg
    2.jpg
    34,4 KB · Weergaven: 8
  • 1.jpg
    1.jpg
    33,8 KB · Weergaven: 10

Canon-Eye

Forumguru
Ik heb een week of zo geleden vanaf de SEAT-site de nieuwste uitgebreide kaart (14,5 Gb, met het langste rijtje landen) opgehaald en succesvol geïnstalleerd op het 16Gb kaartje. Niet omdat ik het nodig heb, maar omdat het kan...

Bovenaan Onderaan