Amundsen Navigatie update

Canon-Eye

Forumguru
Zoals in de meeste grote organisaties zal ook daar het "zo dicht mogelijk langs elkaar heen werken zonder elkaar te raken" wel tot een aparte kunst verheven zijn...
 

EdK

Forumguru
Maar VW is niet de concurrentie van Here, maar de baas...

Wat ze gemeen hebben is VAG, voor de rest zijn het gewon apparte bedrijven die van mekaar niets of minimaal iets weten.

En Seat / Skoda etc moeten gewoon bij Here hun inkopen doen !
Want Here is een apart bedrijf dat ook zijn omzet moet draaien en dus als een bedrijf als TT gewoon op zelfde manier handeld.

En daar komt alleen verandering in als moedertje VAG zich hierin zou gaan mengen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

AndreM

Forumguru
Ford schijnt helemaal bagger te zijn

Wat dacht je van Opel. :mad:
Ik kreeg mijn auto in 2018 met kaarten die al 2 jaar oud waren. :lezen:
Op de nieuwe A4 van Vlaardingen naar Rijswijk daar rij ik nog steeds door het weiland. :banghead:
Mijn dealer raad het dan ook af om nieuwe kaarten à €199,- aan te schaffen, omdat die nieuwe kaarten toch verouderd zijn en zelf vind ik dat veels te duur voor ouwe troep.

En dan neem je Skoda, die heeft gratis life time kaart updates.
Daarom gebruik ik maar Google maps via Apple car play, dat werkt prima en nog gratis ook. :tegek:
Ik ga weer verder rijden, ik moet aan mijn km komen, nog 70.000 km dan staat deze weer op 180.000 en wordt het hoogst waarschijnlijk weer een Skoda.:yeehaa:
 

Fabia 123

Forumguru
Mijn Amundsen Navi update 2019 weet wel dat de nieuwe A4 niet in een weiland ligt, dus
Skoda is een goede keuze ( als de problemen met de mbib 3 zijn opgelost).
Helaas bestaat de perfecte navigatie nog niet.
 

Fabia 123

Forumguru
Ja en wij mensen updaten onszelf iedere dag en doen het na een foutje de volgende keer wel goed.
Systemen blijven de fout herhalen.
Tot de volgende update of langer.
 
Bovenaan Onderaan