Navigatie probleem Superb

wablief

Nieuw lid
Hallo allen,

Ik heb een paar weken een superb te leen, maar het auto verhuur bedrijf heeft de navigatie sd kaart eruit gehaald. Dus ik heb een aantal pogingen ondernomen er zelf een tijdelijk kaartje in te stoppen. Maar vooralsnog geen succes.
Ik heb een image gedownload met de naam P166_N60S5MIBH3_EU_NT.7z (23-24gb) maar als ik die erin stop zie ik alleen de melding dat een niets gevonden is.
Toen heb ik op de skoda site met VIN gezocht en kreeg in een image van 12Gb. Ook deze weer op een SD kaartje gezet, maar ook die start niet op.
Welke expert weet raad?
 

Stuiver

Forumguru
ehhh, wat zei het verhuur bedrijf toen je ze vroeg naar de SD?
(overigens heeft mijn Suberb de gegevens op een HD staan, en niet op een SD)
 

ertromp

Forumguru
Hallo allen,

Ik heb een paar weken een superb te leen, maar het auto verhuur bedrijf heeft de navigatie sd kaart eruit gehaald. Dus ik heb een aantal pogingen ondernomen er zelf een tijdelijk kaartje in te stoppen. Maar vooralsnog geen succes.
Ik heb een image gedownload met de naam P166_N60S5MIBH3_EU_NT.7z (23-24gb) maar als ik die erin stop zie ik alleen de melding dat een niets gevonden is.
Toen heb ik op de skoda site met VIN gezocht en kreeg in een image van 12Gb. Ook deze weer op een SD kaartje gezet, maar ook die start niet op.
Welke expert weet raad?
Dat gaat niet werken aangezien je een origineel kaartje nodig hebt
Daar staan verborgen systeem bestanden op
 

wablief

Nieuw lid
A
Dat gaat niet werken aangezien je een origineel kaartje nodig hebt
Daar staan verborgen systeem bestanden op
aha, ik kan me wel voorstellen dat een verhuurbedrijf de 'leengevoelige' onderdelen eruit haalt. Ik dacht dit even eenvoudig op te lossen. In het dashboard kastje zag ik twee sd card slots.
 

wablief

Nieuw lid
ehhh, wat zei het verhuur bedrijf toen je ze vroeg naar de SD?
(overigens heeft mijn Suberb de gegevens op een HD staan, en niet op een SD)
Toch vreemd dat die navi niet gewoon werkt. Ik kan maandag bij het verhuurbedrijf terecht; maar ben om 6:00 uur al de deur uit...
Maar als de navi op HD draait; dan is er dus helemaal geen sd card in een slot nodig?...
 
Laatst bewerkt:

Rallye

Forumguru
En de Columbus navigeert vanaf de HD en de Amundsen vanaf de SD, die ook nog eens de echte Skoda-SD moet zijn....
 
Bovenaan Onderaan