Navigatie Fabia

sem

Nieuw lid
Ik heb sinds ruim 3 jaar een Fabia Combi die geleverd is met een Navigatie. Vorige week gaf deze navigatie een heel andere stad aan dan waar ik zat en dat bleef hij ook doen . Vandaag is de navigatie nagekeken door dealer Broersen in Numansdorp en de antenne blijkt kapot te zijn . Kosten 248,14 als ik dit wil laten maken. Ik heb geen garantie meer en de wettelijke garantie , die iedereen heeft , doen ze niet aan wordt er gezegd. Sterker nog , ik krijg een rekening nagestuurd van het onderzoek wat ze net gedaan hebben . Weet iemand hier raad in te geven ?

EdK

Forumguru
Affijn als je je voorgesteld had en je probleem van je navi had verteld had het grootste deel hier ook meteen kunnen vertellen dat de GPS antenne defect was.
Wel nu kun je dus die dure aanbieding nemen van je dealer...............
Of de navi even uitbouwen om te kijken wat voor GPS aansluiting er achterop zit en aan de hand van die info een losse GPS muis aanschaffen via het WWW.
Deze onder het dashboard achter de navi plaatsen en hij werkt ook weer.
De oude GPS antenne lekker laten zitten want daar zit ook nog je radioantenne bij in gebouwd...

• Leuk
Waarderingen: CDK

sem

Nieuw lid
EdK , Jaaaa hád. Had gedacht dat de dealer dit wel op een leuke manier op zou lossen . Je mag toch verwachten dat je langer dan 3 jaar van een navigatie gebruik kan maken of niet soms? maar goed , wat jij aandraagt als oplossing is misschien wel een idee, maar ik ben een vrouw van 65 en weet niet veel van die dingen . Met een goede beschrijving ga ik het in ieder geval dan toch proberen voor elkaar te krijgen, dus kom maar óp.

sem

Nieuw lid
Peter-036 , Dank je wel voor je reactie. Inderdaad heb ik ook deze klachten over die antenne gevonden. Bij Broersen zijn ook al vele antennes verwisseld werd er door een medewerker verteld. Maar ja , verder doen ze fijn niks he! Ik ga Pon hier ook nog over benaderen ,maar zal wel niks opleveren vrees ik , want zo werkt dat meestal.Ik ga in ieder geval niet zoveel geld betalen om het in orde te laten maken. Dat gun ik ze niet.

AndreM

Forumguru
Peter-036 , Dank je wel voor je reactie. Inderdaad heb ik ook deze klachten over die antenne gevonden. Bij Broersen zijn ook al vele antennes verwisseld werd er door een medewerker verteld. Maar ja , verder doen ze fijn niks he! Ik ga Pon hier ook nog over benaderen ,maar zal wel niks opleveren vrees ik , want zo werkt dat meestal.Ik ga in ieder geval niet zoveel geld betalen om het in orde te laten maken. Dat gun ik ze niet.

Ik zou de volgende keer maar eens naar een andere dealer gaan en die Broersen lekker laten zitten met zijn garantie tot de deur. :banghead:

In Barendrecht op de Zwolseweg zit Skoda Hoogenboom, hier heb ik goede berichten over gehoord en is ook in de buurt van Numansdorp. :thumbsup:

Bovenaan Onderaan