machlo
Forumguru
Binnenkort stap ik over op Android. Zal me ook een navigatie app gaan uitzoeken.
Op mijn iphone zit nu de tomtomapp, goede ervaringen mee maar best prijzig. Kwam bv ook die van Sygic tegen met goede kritieken.
Wie heeft er ervaringen met een bepaalde navi app?? Ben benieuwd naar de + en - ..........
Ps........ben dit topic niet tegen gekomen! Mocht ik erover heen hebben gekeken dan graag een linkje. En ja, google al gebruikt maar ben naar praktijkreviews op zoek!
Op mijn iphone zit nu de tomtomapp, goede ervaringen mee maar best prijzig. Kwam bv ook die van Sygic tegen met goede kritieken.
Wie heeft er ervaringen met een bepaalde navi app?? Ben benieuwd naar de + en - ..........
Ps........ben dit topic niet tegen gekomen! Mocht ik erover heen hebben gekeken dan graag een linkje. En ja, google al gebruikt maar ben naar praktijkreviews op zoek!

)
Werkt veel fijner dan TomTom op de SIII vind ik. Je kunt "realtime" uitzoomen tijdens navigeren en heel makkelijk even vooruit kijken/scrollen. Ook regelmatig updates, je kunt selecteren welke landen je precies wel en niet gedownload wil hebben. Dat scheelt ruimte en vlak voordat je op vakantie gaat kun je dus ff de juiste landen erop zetten 
) maar voor de extraatjes zoals problemen op de weg en je werkelijke snelheid te kunnen aflezen. Plus het oogt gewoon strak, beetje richting "comic" maar zonder dat het storend wordt.