Natuurlijk even voorstellen!

Hallo allemaal, ik ben Mauro en ben 22 jaar oud, waarschijnlijk onder de jongeren op dit Forum. Sinds 16-05-2017 de gelukkige bezitter van een Skoda Fabia III Edition 1.2 TSI 90PK van januari 2016. Natuurlijk heb ik een passie voor auto's (niet per definitie voor Skoda maar sinds ik de Fabia in bezit heb groeit dit opeens) verder hou ik van lekker sporten.

Na wat vraagjes die ik al had kwam ik dit forum tegen en ik hoop dat jullie mij zo nu en dan uit de brand kunnen helpen. Ik ben bang dat ik zelf weinig aan het forum zou kunnen toevoegen gezien mijn gebrek aan technische kennis en ervaring met auto's, wel ben ik bereid eenieder te helpen mocht ik toch ergens verstand van hebben.

Ik heb een review geschreven op autoweek. Voor degene die het willen lezen hier de link: http://www.autoweek.nl/autoreview/43961/skoda-fabia-12-tsi-66kw-greentech-edition

Ook heb ik 3 foto's van mijn mooie wagen als bijlage.
 

Bijlagen

  • IMG_2883.jpg
    IMG_2883.jpg
    315,2 KB · Weergaven: 19
  • IMG_2885.jpg
    IMG_2885.jpg
    351,9 KB · Weergaven: 21
  • Schermafbeelding 2017-05-22 om 21.40.22.jpg
    Schermafbeelding 2017-05-22 om 21.40.22.jpg
    457,2 KB · Weergaven: 16

Japanese Power

Donateur
Hey Mauro. Welkom. Denk je dat je veel bestand MOET hebben om hier te mogen posten. Wel nee. Ik heb voorlopig nog geen Skoda en ben helemaal niet technisch (op autogebied dan). En we zijn allemaal jong hier: van geest wel te verstaan.
 
D

Deleted member 24009

Welkom hier! En gewoon lekker rondneuzen en vragen stellen! Er is altijd wel iemand je wil en kan helpen!
 
Bovenaan Onderaan