Najaarsevenement Skoda Club Nederland

Dutch4x4

Senior Member
Vandaag was het najaarsevenement van de Skoda Club Nederland bij Skoda-dealer Lugtstra in Haarlem. Het evenement draaide om een puzzelrit die langs alle mooie plekjes in en om Haarlem voerde. Bekend terrein voor mij, vandaar dat equipe nummer 1 (die van die zwarte Octavia 4x4 turbo /forum/images/graemlins/grin.gif ) ook nog een prijsje in de wacht sleepte. Hoewel de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat een meegebracht boekje over de Skoda-historie wel af en toe uitkomst bood...

Het leukste was natuurlijk het bekijken van al het moois uit het pre-VAG-tijdperk:

http://home.wanadoo.nl/the8wteam/najaarsevenement-scn/
 
HE Dutch , mooie fotos,er staan er ook al 25 op de clubsite.
Kon jammer genoeg niet met mijn eigen skoda komen /forum/images/graemlins/407.gif dus was ik met de auto van het vrouwtje /forum/images/graemlins/407.gif maar we hebben toch in een skoda de rit gedaan en wel in de blauwe Octavia met het spoilertje /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif
Ik hoop de volgende keer toch wel weer een skoda bij me te hebben , miste het Skoda gevoel gewoon
Groet, Andy
 

Dutch4x4

Senior Member
Ja, heb ze gezien! De 4x4 turbo staat er ook een paar keer mooi op.

De Felicia cabrio van Peter Visser was natuurlijk het fraaist (maar ook het kwetsbaarst, zo bleek later), maar die blauwe 'oer'-Octavia mocht er ook wezen. Eigenlijk is dat de auto die de naam Octavia I verdient. Dan is mijn type de O2 en de huidige vertegenwoordigershit de O3!

Auto's die ik graag had willen zien, maar die niet verschenen: die gele Felicia Fun en die witte Favorit MTX.
 

Dutch4x4

Senior Member
Haha, zie het nu ook pas!

Bedoel natuurlijk vertegenwoordigers-hit... (ander woord voor populaire leaseauto) /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Grey

Lid
Haha, en ik maar denken dat zo'n uiting van een ervaren forumbezoeker wel wat meer stof zou doen opwaaien... Je revancheert jezelf goed.
 
Bovenaan Onderaan