ronald de wit
Donateur
Hallo Sködarijders,
Ik heb na 10 jaar Yeti 1.4 DSG Edition de overstap gemaakt naar een Karoq 1.5 DSG Sportline okt 2023, dit na lang zoeken, ja de markt is krap!
Deze heb ik uiteindelijk gekocht begin maart 2025 bij van Udenhout met 13.000 km, afkomstig van de 1e eigenaar en NL auto, 4 jaar fabrieksgarantie.
Mijn vraag:
Heb mijn vorige altijd bij Schenkels Nuenen in onderhoud gehad, daar gekocht was toen nog dealer en is in 2018 overgestapt naar service dealer (gestopt) en sinds 2020 Carprof.
Net bedrijf en service staat op één, nimmer klachten en ik zou graag de Karoq ook daar in onderhoud brengen.
Alle beurten van Yeti waren conform Sköda, ik krijg naast de factuur ook een overzicht (uitdraai) van Sköda, ik denk erWin, als particulier wel lastig, alleen bedrijven hebben hierin toegang.
Stel dat ik de dealer oversla, en naar Carprof ga (is ook lid van de Bovag), hoe zit dit nu met garantie en de voor twee extra jaren, ik heb begrepen dat de 1e twee jaren -fabriek is en dat het laatste 2 jaar garantie een Ponverzekering is deze vlieger alleen opgaat bij officiële dealer-onderhoud.
Heeft iemand hier ervaring mee, wat is wijs, doen of toch naar de dealer?
Gr, Ronald
Ik heb na 10 jaar Yeti 1.4 DSG Edition de overstap gemaakt naar een Karoq 1.5 DSG Sportline okt 2023, dit na lang zoeken, ja de markt is krap!
Deze heb ik uiteindelijk gekocht begin maart 2025 bij van Udenhout met 13.000 km, afkomstig van de 1e eigenaar en NL auto, 4 jaar fabrieksgarantie.
Mijn vraag:
Heb mijn vorige altijd bij Schenkels Nuenen in onderhoud gehad, daar gekocht was toen nog dealer en is in 2018 overgestapt naar service dealer (gestopt) en sinds 2020 Carprof.
Net bedrijf en service staat op één, nimmer klachten en ik zou graag de Karoq ook daar in onderhoud brengen.
Alle beurten van Yeti waren conform Sköda, ik krijg naast de factuur ook een overzicht (uitdraai) van Sköda, ik denk erWin, als particulier wel lastig, alleen bedrijven hebben hierin toegang.
Stel dat ik de dealer oversla, en naar Carprof ga (is ook lid van de Bovag), hoe zit dit nu met garantie en de voor twee extra jaren, ik heb begrepen dat de 1e twee jaren -fabriek is en dat het laatste 2 jaar garantie een Ponverzekering is deze vlieger alleen opgaat bij officiële dealer-onderhoud.
Heeft iemand hier ervaring mee, wat is wijs, doen of toch naar de dealer?
Gr, Ronald