Naamgeving Style vs Elegance

dhe019

Actief lid
Bij het configureren van een Octavia op skoda.nl kwam ik er plotseling achter dat er geen Elegance meer in de configurator staat. Is de naamgeving alleen veranderd naar Style of houdt het meer in? De website rept soms nog over de Elegance en ook de pdf folder kent de Style nog niet.

Heb ik een topic gemist?
 

AndreM

Forumguru
2017 wordt de Style, Tesla :deuk:

Het enige jammer hiervan is, dat het lastig uit te vinden is welke opties standaard zijn of niet.
En heb je een uitvoering met standaard elektrisch verstelbaar/inklapbare spiegels dan staat deze ook nog eens in de optielijst. En vink je deze ook aan, wordt het optie bedrag nog opgevoerd aan het eind bedrag ook?
 

Noord26

Forumguru
2017 wordt de Style, Tesla :deuk:

Het enige jammer hiervan is, dat het lastig uit te vinden is welke opties standaard zijn of niet.
En heb je een uitvoering met standaard elektrisch verstelbaar/inklapbare spiegels dan staat deze ook nog eens in de optielijst. En vink je deze ook aan, wordt het optie bedrag nog opgevoerd aan het eind bedrag ook?

Kan je uit ervaring vertellen dat de optielijst van een Tesla, zeer kort is; gisteren mee in proef gereden en vandaag is hij (niet door mijzelf..) besteld. ;)
 

AndreM

Forumguru
Ik vind de Tesla best apart.
Toevallig zagen we vanmiddag eentje rijden, toen zei ik nog tegen mijn zoon.......
Een mooie sportauto, maar bij een sportauto hoort een sportief geluid.
En bij de Tesla hoor je alleen het bandengeluid.

Nee dan ga ik voor het geluid van de Jaguar F type 8 cilinder, dat klinkt gaaf.
 

Noord26

Forumguru
Ik vind de Tesla best apart.
Toevallig zagen we vanmiddag eentje rijden, toen zei ik nog tegen mijn zoon.......
Een mooie sportauto, maar bij een sportauto hoort een sportief geluid.
En bij de Tesla hoor je alleen het bandengeluid.

Nee dan ga ik voor het geluid van de Jaguar F type 8 cilinder, dat klinkt gaaf.

Een Tesla is helemaal geen pure sportauto. Hij is wel super rap in accelereren, maar juist het comfort viel mij op. De stilte die overheerst past er juist bij.

Dagelijks kom ik er meerdere tegen. Ze worden dan ook hier letterlijk om de hoek in elkaar geschroeft.

De enige aangevinkte optie was het adaptieve luchtvering onderstel. Hierdoor onderscheid de auto zich ook daadwerkelojk met de stugge, stuiterige en herrie makende sportauto's. Groot verschil.
 
Laatst bewerkt:

Blackokkie2

Forumguru
De Tesla model S is inderdaad geen sportauto maar een zakensedan. Maar als je de Roadster hebt gezien dan wel.
 
Bovenaan Onderaan