Naafdoppen vw velg gezocht

ramniv

Senior Member
Voor mijn vader heb ik een setje wintervelgen gekocht van vw. Nu mist er één naafdop en zijn de andere 3 niet mooi meer. Nu zou ik graag een ander setje willen bestellen maar kom er zelf niet helemaal uit.
Daarom doe ik een beroep op jullie zoek en kennis vaardigheden.
Het is een 17” velg met de volgende naafdoppen:
 

Bijlagen

  • 49E49ACF-486C-4006-BD41-4098310F1BA1.jpeg
    49E49ACF-486C-4006-BD41-4098310F1BA1.jpeg
    1,5 MB · Weergaven: 23
  • 263D43C5-F9E4-47CC-94F0-D9E77DC6F074.jpeg
    263D43C5-F9E4-47CC-94F0-D9E77DC6F074.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 22

Captain Hook

Forumguru
Tja, wil je het 'originele' VW Orginal Radnabendeckel tegen een 'originele' prijs en moet het er exact hetzelfde uitzien?
Op eBay.de, Amazon.de; als je vanuit Duitsland bestelt, is het snel in huis en ruime keuze voorhanden.

Of mag het een daarop lijkend model zijn en heb je het geduld om voor heel wat minder poen uit China (ebay, AE) die doppies te laten komen?

De meest simpele oplossing is naar de VW garage gaan en daar hetzelfde artikelnummer te bestellen. Maar of je van hun prijsstelling blij wordt? Aan jou de keuze!
 

brepus13

Forumguru
Ja inderdaad vrij prijzig. Maakt het uit dat er op mijn type aanduiding een L op het einde staat en die van eBay een E?

Ben bang dat dat dan een andere wielmaat/inch is?

de naaf en steekmaat is toch hetzelfde bij alle 15, 16 17 etc?! kan me bijna niet voorstellen dat er verschil per maat velg is in de afdekkapjes ( is productietechnisch ook helemaal niet handig ).
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

ramniv

Senior Member
Het lijkt mij ook, maar misschien weet iemand dat zeker. Dan ga ik ze even op ebay bestellen voor paps.
 
Bovenaan Onderaan