Na lang zoeken stel ik mijzelf ook voor

EdjeB

Actief lid
Dag allemaal,

Afgelopen anderhalf jaar heb al een aantal topics geopend voor aankoopadviezen, maar mij nog niet voorgesteld. Ik ben namelijk al een tijdje op zoek naar een Superb (en nogal veeleisend). :)

Vanochtend eindelijk deze mooie 2017 Superb HB 1.4 ACT Style gevonden die voor mij perfect is, dus een goed moment om mij voor te stellen, beter laat dan nooit :)

Volgende week vrijdag/zaterdag mag ik de auto ophalen.

Groet,
Edwin

Bijlagen

• IMG-20240106-WA0002.jpg
    IMG-20240106-WA0002.jpg
    531,1 KB · Weergaven: 60
  • IMG-20240106-WA0004.jpg
    IMG-20240106-WA0004.jpg
    486 KB · Weergaven: 60

EdjeB

Actief lid
Lang zoeken en dan iets vinden in Emmen..!

;)

Mooie Superb; veel plezier ermee!
Lekker dichtbij, ik ben zo'n iemand die niet naar Maastricht wil rijden om erachter te komen dat het toch niets wordt. Ik kom uit Zwolle trouwens. EDIT: daarom duurde het zoeken misschien ook zo lang :tongue:

Thanks Ertromp, Frankus, Herperduim!

DiVini76

Forumguru
Dank je, ben er zelf ook erg blij mee!
Dit zijn de 19" Phoenix velgen, welke er van de lente t/m de herfst op zitten.
Nu in de winter heb ik de 18" Modus velgen met winterbanden er op liggen.

EdjeB

Actief lid
Volgens mij zitten op deze de Stratos 17" velgen als ik dat zo zie, de winterbanden die er vanaf deze week erop zitten durf ik niet te delen :poop:

EdjeB

Actief lid
Hier is 'ie dan, wat kan een week dan lang duren zeg.

Mijn telefoon is helaas te oud voor Android Auto ondersteuning. Gelukkig wel een Apple werktelefoon die ik kan gebruiken in de tussentijd. Maar eens mijn S9 vervangen dan maar...

Bijlagen

• IMG-20240112-WA0000.jpg
    IMG-20240112-WA0000.jpg
    215,6 KB · Weergaven: 29
  • IMG-20240112-WA0001.jpg
    IMG-20240112-WA0001.jpg
    247,5 KB · Weergaven: 28
  • IMG-20240112-WA0002.jpg
    IMG-20240112-WA0002.jpg
    223,5 KB · Weergaven: 28

EdjeB

Actief lid
Hmm oke, ik had een huurauto op La Palma (Tucson uit 2022 met draadloze verbinding) en dat werkte ook niet. Apple van mijn vriendin werkte perfect. Heb net nog even e.e.a. geprobeerd, maar tevergeefs...

Op internet lees ik ook dat mijn Android versie te oud is. S9 is echt wel outdated inmiddels, ik kan niet eens meer mijn bankzaken doen bij ABN, omdat de software niet meer geüpdatet wordt. ING werkt nog wel :)

Maar goed, mijn camera werkt al niet meer, zit een barst in mijn scherm... dus ik stel een nieuwe telefoon al een tijdje uit. Dit is dan toch echt de druppel :LOL:

Rallye

Forumguru
Gefeliciteerd met de nieuwe bolide!

Hier geen Android, maar jouw Samsung nog van de generatie dat je en aparte apk-file moest installeren? Kun je daar geen nieuwere van pakken (bijvoorbeeld van apkmirror)?

EdjeB

Actief lid
Mooie Superb. Heb je de Opel ingeruild?! Mocht dat zo zijn dan ga je er slechts een beetje op vooruit :ROFLMAO:
Haha ja dat Opeltje is mijn 1e auto. Eens een hatchback altijd een hatchback :jaja:.

Ik was ook eigenlijk op zoek naar een oudere Superb, maar vond die tsi problemen zo lastig... dan liever een nieuwer model waarbij ik meer vertrouwen heb in de kwaliteit en betrouwbaarheid. Nog geen moment spijt van.

EdjeB

Actief lid
Gefeliciteerd met de nieuwe bolide!

Hier geen Android, maar jouw Samsung nog van de generatie dat je en aparte apk-file moest installeren? Kun je daar geen nieuwere van pakken (bijvoorbeeld van apkmirror)?
Ik heb echt geen flauw idee wat je mij vraagt :itwasntme: Dat zegt genoeg denk ik : D gekocht in 2017/18 ofzo

Bovenaan Onderaan