Na het uit halen van dashboard start hij niet meer

Jan heinhuis

Nieuw lid
Een kennis van mij kwam ff langs omdat in het dashboard div lampjes het niet meer deden na het uit halen van dit dashboard en weer terug plaatsen wil hij niet meer starten heeft nu aan dat de sleutel niet herkent wordt( hij is er toch echt mee gekomen) nu vraag ik mij af of er iets mis is gegaan bij het uithalen batterij van de sleutel vervangen maakt geen verschil nu twijfel ik of ik hem ff o nieuw moet laten inleren of dat er toch iets anders is iemand een idee dit betreft een Skoda Fabia 1.4 16v 2001
 

turboturbo

Forumguru
Werkt de reserve sleutel wel?

Zo niet, dan vermoed ik een probleem met de lees ring van het contact slot die de rfid chip moet uitlezen?
 

turboturbo

Forumguru
Dat begrijp ik maar kan de eigenaar die niet even lang brengen voordat je verder grotere dingen gaat aanpakken? Straks is de sleutel zelf gewoon stuk (ik weet, niet zeer waarschijnlijk)
 

Jan heinhuis

Nieuw lid
De eigenaar heeft geen reserve sleutel dat is juist het probleem zodat ik deze niet kan vergelijken of het aan de sleutel ligt.
Kan wel een ander tellerklok in zetten maar er is een klein verschil in de y nummers ik heb 890c en de ander is 880c.
Vermoed dat een beschadiging in de print plaat is ontstaan bij het los halen
 

Jan heinhuis

Nieuw lid
Het is jammer dat de nummers exact moeten kloppen inleren moet sowieso gebeuren ik denk dat ik nu de tellerklokken ff weg moet brengen om te controleren en eventueel laten repareren
 

turboturbo

Forumguru
Bedankt voor het ons laten weten wat de oplossing was! :thumbsup:

En een hele opluchting lijkt mij dat het zonder onnodig gedoe opgelost is!
 
Bovenaan Onderaan