Na 4,5 jaar ontdekt dat WIT de kleur van een Yeti is.

OuweHippie

Senior Member
50 km later.......

Lijkt erop dat de zit hoger is, mijn vrouw ziet de motorkap.

De vorige versnellingshendel met de knop aan de zijkant vonden we prettiger.

Wennen aan de AB, de ramen gaan open terwijl ik dat niet wilde.

Zwarte ventieldopjes vervangen door aluminiumkleurige (Action € 0,79). kon geen witte vinden.

Alle Cream en Clapton albums afgestoft + extra het White Album van The Beatles.

Mistlampen aanzetten duurde een tijdje, snapte de knop niet.

Stom mandje uit kofferbak gehaald, sta in de weg.

Waarom past mijn oude extra op maat gesneden mat niet in de kofferbak?

Nutteloze netten weggestopt.

Zenders van de radio ingesteld.

Kabel MDI aangesloten.

Motorkap nog steeds niet geopend, wat zit eronder?

Monteur omkopen met zachte frambozensnoepjes van de Lidl.

Zoeken welke opties ik nog kan laten activeren.

Rosinfield

† In Memoriam
Ik vermoed dat je daar een motor zult aantreffen. Zo zie je wat de prijs is van wat cosmetische veranderingen. Lijkt me ook sterk dat de zit hoger is; dat is wsch ook gewoon een gevolg van het ietwat gewijzigde uiterlijk. Die DSG knop wel je wel aan, al vergat ik hem in het begin nogal eens in P te zetten bij parkeren

OuweHippie

Senior Member
In de vorige Yeti was alleen de bestuurderstoel in hoogte verstelbaar, in de huidige is dat ook bij de passagiersstoel het geval.

Het is niet alleen mij maar ook meerdere mensen al opgevallen.

Wat zou kunnen is dat de hoogteverstelling iets meer is als bij mijn vorige Yeti.

EdK

Forumguru
Bij je vorige zal het een optie van een € 60,00 geweest zijn.
Daar ik bij me RR ook alleen de bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar had en er later pas achter kwam dat dit bij passagierstoel als optie mogelijk geweest was.
Heb ik bij de aankoop van de Yeti hier extra op gelet, alleen weet ik niet of het bij ambition uitvoering nu standaard was of dat ik het kruisje heb neergezet bij optie.
Maar zit er nu uiteindelijk wel in en naar volle tevredenheid van de dames die wel eens mee mogen rijden in mijn Yeti...

clapton

Senior Member
In hoogte verstelbare passagier stoel was in mijn beide Ambitions standaard, lijkt erop dat het bij de face-lift standaard is gebleven.

Bovenaan Onderaan