Na 24 weken eindelijk... De O3C!

rcFred

Senior Member
Ik heb vanmiddag eindelijk mijn O3 op mogen halen. Vanochtend moest ik eerst werken en zou vroeg klaar zijn... Mijn laatste treintje (die ik zelf moest rijden) had helaas een vertraging van 75min en zag mijn eindtijd steeds later worden en mogelijk later dan afgesproken bij de dealer. Gelukkig heb ik de vertraging kunnen verminderen tot 45min door lekker door te rijden (binnen de max, ben geen Spanjool). Toen ik uiteindelijk thuis kwam kon ik na 15min alweer weg naar de dealer om de O3 in ontvangst te nemen, wat een feest :D
Vanavond na het eten ff klein ritje gemaakt op zoek naar een plek om wat foto`s te maken. Morgen staat er ook een mooi ritje op de planning, naar het tuincentrum 20km verderop... Maar eerst een rondrit van 180km om er te komen :tongue:

Hieronder de foto`s die ik vanavond heb gemaakt, ze staan ook in de showroom. _E2R3839.jpg _E2R3841.jpg _E2R3842.jpg _E2R3843.jpg _E2R3848.jpg _E2R3850.jpg _E2R3852.jpg _E2R3855.jpg

Cordoba

Forumguru
Ziet er fraai uit, alleen krijg ik het idee dat ie qua lengte nogal 'Superb' toont op de foto's. Dat was me bij andere O3 foto's nog niet opgevallen.

VWim

Forumguru
Niet alleen mooie auto, ook mooie foto's!! Maar goed, je hebt er ook een aardig profi toestel voor zie ik wel!.

CDK

Forumguru
Gefeliciteerd Fred! Prachtige auto zeg! Dat je er maar heel veel en lang plezier van mag hebben!

ertromp

Forumguru
Geweldig mooie auto en gelijk een prachtige foto rapportage.
Houd ons op de hoogte van je rijervaringen

rcFred

Senior Member
@Petrolhead, alles is te leren hoor ;) Gewoon erg veel doen, zoals met meer dingen:laugh:
Ik zal vandaag ook nog wat foto's proberen te maken als het droog gaat worden.

Maik

Actief lid
Mooie auto! en zeker mooie foto's....!
Ik denk dat het lengte gevoel veroorzaakt wordt door de gave RS spoiler....
@rcFred : weet je wat je betaald hebt voor de spoiler (kan ik iig kijken of ik hem er nog bij kan klikken ;)

Laatst bewerkt:

rcFred

Senior Member
@Maik ik heb niets voor de spoiler betaald, de dealer heeft deze los besteld omdat het niet in het dynamic pakket zat. Ik heb destijds het pakket besteld vanwege de instaplijsten en spoiler die ik anders los zou bestellen.

• Leuk
Waarderingen: CDK

VWim

Forumguru
Klopt @VWim, beetje uit de hand gelopen hobby inclusief vakopleiding aan de FotoVakSchool.

Dat heeft kennelijk zijn vruchten afgeworpen! Mooi hoor! Beschik je ook nog over een objectief met wat meer groothoek? Ik ben benieuwd naar de binnenzijde.

Veel plezier met je (mooie) bolide.

rcFred

Senior Member
Ik zal kijken of ik morgen even de fisheye erop kan schroeven, vandaag helaas niet meer aan toe gekomen tijdens het fotograferen.

• Leuk
Waarderingen: Maik
Bovenaan Onderaan