Myskoda

Xavier234

Senior Member
Weet er iemand als er op myskoda regelmatig wordt geüpdate?
Daar zie ik mijn bestelling staan van 11/07/2018 maar staat nog altijd niet in produktie.
Kun je een beetje die gegevens vertrouwen. ik bedoel ,er staat nu niets bij produktiedatum. is dat een beetje acuraat, heeft er iemand ervaring daarmee?
 

KodiaqS2

Senior Member
Ik vraag mij af of zoiets in NL bestaat voor de consument. Ik had de dealer maandag aan de lijn en die zei toen ik vroeg naar myskoda dat het een systeem was waar PON de informatie in update zodat de dealer op de hoogte is. Dat is dus niet voor mij als eindgebruiker in te zien. Misschien dat het in Belgie anders is..
 

4Motion

Senior Member
@Xavier234 Deze wordt volgens mij dagelijks geupdate en werkt goed. Ik kon mijn volledige bestelling volgen. Wagen staat nu (zoals aangegeven in myskoda) bij de dealer, ik mag hem donderdag afhalen.

De productie datum werd maar 26/2 zichtbaar. Aflevering rond 5/3.

levering.png
 

Xavier234

Senior Member
dan wordt dit nog serieus geduld hebben, gingen de beer hebben eind januari, zou volgens deler nu eind april worden. Bij navraag bij de dealer, niet meer dan 1 x per maand , geeft deze merendeel niet thuis of zijn contactpersoon bij D'ieteren van het zelfde laken een broek, out of office. Ofwel hebben deze veel verlof .
 
Hallo,

De mijne besteld op 20/01/2019 (België) en staat sinds 21/03/2019 op status in productie. Volgens de dealer is de levering voorzien eind mei. Ik mocht begin april even terugbellen voor meer nieuws.

Er staat nog geen voorziene levering in vermeld.
 

Xavier234

Senior Member
Hallo,

De mijne besteld op 20/01/2019 (België) en staat sinds 21/03/2019 op status in productie. Volgens de dealer is de levering voorzien eind mei. Ik mocht begin april even terugbellen voor meer nieuws.

Er staat nog geen voorziene levering in vermeld.
de sportline?
 

Stinus

Nieuw lid
@Xavier234 Deze wordt volgens mij dagelijks geupdate en werkt goed. Ik kon mijn volledige bestelling volgen. Wagen staat nu (zoals aangegeven in myskoda) bij de dealer, ik mag hem donderdag afhalen.

De productie datum werd maar 26/2 zichtbaar. Aflevering rond 5/3.

Bekijk bijlage 72523

Welke auto heb jij besteld eigenlijk?
Op 31/1 een superb combi style besteld. Staat op in productie 18/3. En nog geen geschatte levering.
 

4Motion

Senior Member
@Stinus ik heb een skoda kodiaq besteld in BE.

2.0 tsi 4x4 style quartzgrey
- leder
- columbus gps
- digi cockpit
- bodembescherming
- led extern en interieur verl
- park assist
- elek zetels
- zetelverw voor-achter
- wegklap trekhaak
- 18 inch elbrus met 4 seizoen mich crossclimats

Mijn bestellingsverloop staat in screenshot hier wat hoger. Wel tof dat je dit kan volgen in BE. Maar ze zouden er een onmiddellijk de productie datum moeten opzetten van af wanneer die bekend is. Die is bij mij pas 2 dagen voor productie zichtbaar geworden, moet sneller kunnen denk ik?

Ik mag morgen om mijn beer gaan bij de dealer. Echt geluk gehad dat hij er zo snel is! Balen voor de mensen die zo lang moeten wachten, ik zou er ook echt niet happy mee zijn...
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan