MySkoda 'stuur route naar auto' komt niet aan

michelangelo

Senior Member
Tot zo'n 2 weken geleden stuurde de MySkoda app netjes de routes uit de routeplanner naar mijn auto. Je stapt in en systeem zegt 'bestemming ontvangen, wil je deze opslaan'.

Afgelopen 2 weken zit ik dus in de auto tevergeefs te wachten tot de route binnengehaald wordt, in de auto de route opzoeken met iPhone en deze naar de auto sturen gaat ook niet meer, niks komt aan. Dan moet je die route met de hand op het scherm opzoeken, dat zoekt traag en ik heb dikke vingers, zit altijd op de verkeerde letter.

Is dit downloaden van routes ergens met een druk op de knop in de MiB te forceren?

Okki

Donateur
Ik lees de afgelopen week diverse berichten over storingen in de app. Is je wereldbolletje wel zichtbaar op het scherm?
Ik had 2 weken geleden ook 2 dagen geen connectie.

michelangelo

Senior Member
wereldbolletje is zichtbaar, alle abonnementen zijn nog geldig tot december, connectiviteit auto werkt verder prima.

Allen dat route sturen naar wagen wil opeens niet meer.. was toch wel handig voor lui met dikke vingers.

EdwardP

Actief lid
Bij mij hetzelfde. Kan wel vanuit de app de route naar de auto sturen, maar in de auto vind ik hem niet meer terug. Ook niet bij de favorieten (had ik ook niet verwacht, maar toch maar even gecheckt).

Okki

Donateur
Met de "oude" app werd de route volgens mij altijd automatisch bewaard als favoriet. Met de nieuwe app moet je, als je de route binnenkrijgt, deze zelf opslaan en als favoriet instellen.

EdwardP

Actief lid
Ik moest de route idd zelf opslaan, maar nu kan ik hem in de auto helemaal niet vinden. Dus er is niks op te slaan.

Peter-036

Forumleiding
Moderator
Zo'n route wordt verstuurd via een server (van Skoda/VAG?), als daar een bugje in zit, komt je route, dwz. de bestemming, want de route wordt in de navi van de auto (opnieuw) berekend, niet aan.

ertromp

Forumguru
Dat zal dan een specifieke Skoda server zijn want op m'n VW vandaag nog gebruikt de optie route versturen vanuit de app. Ging prima

Bovenaan Onderaan