MySkoda app start niet op

Hoi allemaal, sinds een paar dagen rij ik een Skoda Elroq. Prima auto om mee te rijden.

Ik heb wel een probleempje met de MySkoda app. Deze app kreeg de dealer niet geinstalleerd op mijn iphone. Tijdens de installatie werd de volgende melding getoond. Verschillende malen app verwijdered en iphone uit en aan gezet. Mocht helaas niet baten.
Eenmaal thuis kon ik de Skoda app wel gewoon installeren op de iphone van mijn vrouw. Het enige verschil tussen deze iphones, qua beveiliging is, two-factor authentication die op mijn iphone staat (kan er ook niet meer vanaf).
Heeft iemand ervaring met deze situatie?

Bijlagen

• Skoda App.png
    Skoda App.png
    28,9 KB · Weergaven: 11

Berghuis

Donateur
De app wordt niet eens geinstalleerd. Staat niet in de app lijst. :sneaky:
Uit je eerder reactie begrijp ik dat de app wel geïnstalleerd kon worden:
Tijdens de installatie werd de volgende melding getoond. Verschillende malen app verwijdered en iphone uit en aan gezet. Mocht helaas niet baten.
Screenshot komt ook van de app lijkt het. Als je de app dan geïnstalleerd hebt, kijk dan in de instellingen die @hemi24 heeft gestuurd. Wat staat er daar bij jou ingesteld.

Het is opgelost. De app wordt inderdaad niet geinstalleerd (of blijft volgens mij vergrendeld en verborgen) omdat er eerst toestemming gegeven moet worden via de "vraag om code" optie. Deze optie verschijnt als je de app langere tijd ingedrukt uit (zie bijgevoegde foto). Via iPhone --> Settings --> touch-ID en toegangscode, een code aangemaakt en deze gebruikt en de app wordt zichtbaar en start op.

Bijlagen

• Vraag code.PNG
    Vraag code.PNG
    204,8 KB · Weergaven: 4
Bovenaan Onderaan