My Skoda connect app werkt niet

Erik.R

Nieuw lid
Sinds gisteren werkt mijn Skoda Connect app niet meer.

Hij blijft maar het beeld houden van Voeg een nieuwe toe door Vin in te voeren.

Heb VIN inmiddels meerdere malen ingevoerd maar hij blijft het zelfde beeld geven ook na het invoeren van de vin.

Weet iemand hoe ik de app weer actief kan krijgen?

Groet Erik 527CFA5F-F5BB-4363-BD2C-9EC716074CBE.png
 

Tukkerdad

Actief lid
Haha, te laat, had tzelfde. Bij herinstallatie hoefde ink ook geen vin meer in te voeren. Fijn dat t weer werkt Erik, en dank voor de vraag. Zullen nog wel meer mensen op zoeken in de toekomst.
 
Gouden tip!

Ook hier zowat een hele dag bezig geweest, profiel aangemaakt via de website, alles netjes geactiveerd, via de website keurig alles te zien gekregen, maar de 'MySkoda' app gaf niet thuis... zeker 20 maal voertuig proberen toevoegen zonder succes.

Zonet App eraf gesmeten, opnieuw geinstalleerd, en hoera, werkt van de eerste keer (en moest ook voertuig niet meer toevoegen, stond er gelijk in)

PS: dit was overigens in in combinatie met een Kodiaq, maar zal wel universeel zijn....
 
De skoda connect app is voor zover ik weet gratis - je auto moet wel over Skoda Connect (Remote Access) beschikken en dat is (althans in BE) het eerste jaar ook gratis inbegrepen.

Via de app kan je de wagenstatus online nakijken, bvb resterend aantal km met de tank, gereden afstanden, gemiddeld verbruik, of de wagen afgesloten is en de ramen toe zijn....
maar bvb ook op afstand de wagen vergrendelen en ontgrendelen, de auto laten toeteren/knipperen om deze op een grote parking bvb terug te vinden, positie van de wagen via google maps opzoeken....
 

Rob-T6

Lid
De App is voor de IV handig om de status te checken en eventueel voor te verwarmen als de kabel erin zit.
Maar ik moet wel zeggen dat de verbindingen hiermee ronduit slecht zijn.

Voor de Skoda had ik een Volvo, met de Volvo oncall app.
Deze zat veel logischer in elkaar, en qua werking in 4 jaar tijd nooit problemen mee gehad.

Sinds begin dit jaar nu een SuperB IV, maar moet toch met regelmaat problemen.
Dit varieert van de app opnieuw instellen tot gewoonweg verkeerde informatie en valse meldingen.

Ik had toch verwacht dat dit iets beter zijn zijn geregeld.
 

WAE

Senior Member
De skoda connect app is voor zover ik weet gratis - je auto moet wel over Skoda Connect (Remote Access) beschikken en dat is (althans in BE) het eerste jaar ook gratis inbegrepen.

Via de app kan je de wagenstatus online nakijken, bvb resterend aantal km met de tank, gereden afstanden, gemiddeld verbruik, of de wagen afgesloten is en de ramen toe zijn....
maar bvb ook op afstand de wagen vergrendelen en ontgrendelen, de auto laten toeteren/knipperen om deze op een grote parking bvb terug te vinden, positie van de wagen via google maps opzoeken....
Wat zou dit kosten na dat je gratis jaar voorbij is??
 

WAE

Senior Member
@Drukkert bedankt voor de info. Hopelijk stijgen die prijzen niet. Mogelijk is er ook een selectie naar je persoonlijke voorkeuren...
 
Bovenaan Onderaan