My SkdSprb

Heej Heej,

Gisteren via een vriend te weten gekomen, dat men superb hier al een paar keer te voorschijn was gekomen, zelf eens komen kijken en dan maar direct ook ingeschreven.

Ik ben dus Kim, 23 jaar, en woon in Berlare ( Oost - Vlaanderen - België ).
Na 2 jaar met mijn corsa'tje rond te rijden. Was het na vele kilometers rijden toch tijd voor een zuingere wagen en een wagen die veel plaats had.

Na heel veel zoeken en vergelijken was ik verliefd geworden op de Skoda Superb. Het vorige model feitelijk. Toen ik deze wou bestellen kon dit niet meer want de productie was gestart van het nieuwe model ( 2013 ). Ik mocht me bij een van de eerste 100 in België voegen.

Na een 8 tal weken te wachten, mocht ik deze nieuwe wagen eindelijk in rijden.
Ik heb gekozen voor de Superb 2.0tdi met 140pk.

Vele opties heb ik niet, de gebruikelijke :) gps , parkeersensoren, xenon, ..

Paar maand nadat ik hem gekocht heb, mocht ik hem een weekje bij kean Suspensions droppen. Voor De air-ride installatie. Velen zullen nu wel denken, ja pussy, ze durft niet.
Ik durfde wel, maar ik had gezegd, "met de corsa ben ik laag genoeg gegaan static, deze ga ik niet stuk rijden static" :tongue: ( Heb een foto'tje toegevoegd van men Corsa )

De velgen, dat was een ander probleem :tongue: Ik had eerst 20' AMG mercedes velgen liggen, maar deze waren mij te "mannelijk", dus heb ik ze maar verkocht en ben ik ( eigenlijk mijn vriend ) op de set bentley's terecht gekomen.
Niet iedereen zal persoonlijk voor het beige kiezen. Mijn vriend zijn wagen is beige , en werkt met bruine tinten. En met het feit dat mijn wagen bruin is, was ik aan het denken zou het passen. En moet eerlijk toegeven, Het past wel ..

Zo dit is een beetje mijn verhaal, of er nog veel updates gaan komen weet ik niet. Misschien, Misschien ook niet, want in de gedachten zit het voor een oldtimer bij te kopen :)

Groetjes

Kim

PS. Misschien een evenementen tip voor volgend jaar :) Mijn vriend en ik organiseren voor de 4de keer een tuning evenement in Genk. Dit noemde Hoevenzavel Carevent, de eerste twee jaren.
Dit jaar zijn we overgestapt naar Urban Car Meet @ Genk. Datum voor volgend jaar is 14 juni 2015 !

Bijlagen

• 10403625_652255491532048_3776674977370756785_n.jpg
    10403625_652255491532048_3776674977370756785_n.jpg
    53,7 KB · Weergaven: 122
  • 470721_10201947317272861_633354148_o.jpg
    470721_10201947317272861_633354148_o.jpg
    311,6 KB · Weergaven: 113
  • 10530482_781569088531075_206209033969833604_o.jpg
    10530482_781569088531075_206209033969833604_o.jpg
    292,9 KB · Weergaven: 109

CDK

Forumguru
van harte welkom Kim,
leuk dat je jezelf zo uitgebreid voor stelt!
bedankt voor de foto's en die meeting in juni 2015 ga ik in gedachten houden!!!
je hebt een hele dikke ride, helemaal Super(b) ;)

greetz Corné

CDK

Forumguru
en even terugkomend op de kleur van je velgen....., ik neem al mijn kritiek terug, je auto is Magnetic Brown zie ik, dus het past er perfect bij! :thumbsup: excusez moi!!!!

en even terugkomend op de kleur van je velgen....., ik neem al mijn kritiek terug, je auto is Magnetic Brown zie ik, dus het past er perfect bij! :thumbsup: excusez moi!!!!

Geen probleem, :D Indd en dat vind ik zo leuk, eerst denken mensen het is een zwarte, tot ze dichterbij komen ( en hij is proper gewassen natuurlijk ! )

• Leuk
Waarderingen: CDK

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Kim. De kleur van je auto is heel moeilijk goed vast te leggen op beeld, waardoor foto's vaak een verkeerd beeld geven. Corné had hetzelfde: zijn goudkleurige velgen zagen er niet fraai uit in combinatie met de schijnbaar zwarte auto, alleen IRL of op een hele goede foto kun je zien dat het echt wel staat.

Laatst bewerkt:
  • Leuk

Joske

Forumguru
Welkom op het forum Kim, bedankt voor je voorstelling!

Leuke nummerplaat heeft die Golf!! :thumbsup:

Berlare ken ik maar al te goed btw ;)

Falcon

Donateur
Welkom!.. wat ik wel gaaf vind is dat je met de velgen een kleine knipoog maakt naar de Golf... ivm dezelfde kleur. (of is dat de nabewerking van de foto's?)

Wat ik wel jammer vind zijn de naafdoppen.. wijst nog net iets te veel naar Bentley.

Wil hem zeker even checken!

Iets met niet goed lezen.. het is nog vroeg :tongue:

Laatst bewerkt:
Welkom!.. wat ik wel gaaf vind is dat je met de velgen een kleine knipoog maakt naar de Golf... ivm dezelfde kleur. (of is dat de nabewerking van de foto's?)

Wat ik wel jammer vind zijn de naafdoppen.. wijst nog net iets te veel naar Bentley.

Wil hem zeker even checken!
Ik denk niet dat je men verhaal goed gelezen hebt :-) de kleuren van de velgen zijn gekozen omdat men vriend met een beige golf rijdt en men velgen zijn Indd
Bentleys ..

• Leuk

CDK

Forumguru
En omdat het Bentley's zijn staat dat logo er op, waarom? Daarom! Omdat het zo hoort en omdat het DIK is pffffieuw weer een naafkappen issue opgelost! ;)

TL@

Forumguru
Welkom hier.

Knappe wagen. Die Bentley velgen zijn echt wel heel mooi onder een Superb :thumbsup:

Bovenaan Onderaan