My Skoda Octavia RS

Jee13

Forumguru
Geen idee, dacht dat het moest :D. op 3 auto's witte platen met blauwe sticker gehad op de fietsendrager. Nog nooit mee aangehouden oid.

En ik ben soms beetje dwars he:)
 

Cordoba

Forumguru
@VAG-man Op een zwart-witte auto is een zwarte strook gewoon mooier dan een blauwe, ik heb het hier op het forum vaker langs zien komen.

@Jee13 Die lampjes die je gebruikt hebt, daar zit OEM al een LED in? Ik heb er ook nog een paar voor zo'n projectje liggen, maar dat zijn sloopexemplaren waar ik dan de juiste LED's in druk die naar de zijkant uitstralen (en dus licht in de juiste richting).
 

Jee13

Forumguru
@VAG-man Op een zwart-witte auto is een zwarte strook gewoon mooier dan een blauwe, ik heb het hier op het forum vaker langs zien komen.

@Jee13 Die lampjes die je gebruikt hebt, daar zit OEM al een LED in? Ik heb er ook nog een paar voor zo'n projectje liggen, maar dat zijn sloopexemplaren waar ik dan de juiste LED's in druk die naar de zijkant uitstralen (en dus licht in de juiste richting).

8KD 947 415 B, is met LED op een printplaatje
 

Jee13

Forumguru
Het duurt te lang.....zit hier al een tijdje....la la la....duurt te lang....:D

Ik wilde voor en na fotos plaatsen, dat lukte niet
Net de auto even beetje gewassen en hier de fotos die ik zojuist gemaakt heb

20j1r4i.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Jee13

Forumguru
Donders mooie wagen!

(Ook leuk om te zien dat de overbuurman op nr 106 in de tussentijd een andere auto heeft aangeschaft).

nee, hoor. Kunnen daar net als bij mij 2 autos op oprit. En zij hebben 2 auto's;)

Je ziet ook goed verschil dat achterportierramen folie hebben
 
Bovenaan Onderaan