My first Skoda!

Hallo allemaal!

Vandaag mijn handtekening gezet onder het koopcontract voor een mooie Superb combi!
Het is er 1 uit 2014. Eerder geïmporteerd uit België met alle documentatie.
Het is een 1.6 TDI met DSG (volgens mij niet in NL geleverd destijds). Verder zo'n beetje alles wat een mens nodig heeft zit erop. De lakkleur icm de wielen vind ik echt een bonus. Dat moet bij een 2e hands maar net zo zijn.

Na jaren lease auto's gereden te hebben ben ik van baan veranderd en "om de hoek" gaan werken. Zelf heb ik nu een Panda 100hp als daily en gaat de vrouw des huizes in de Skoda rijden.

Vrijdag gaan we de Skoda ophalen. Ik zal van het weekend wel veel onder de carport te vinden zijn.

Ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen maar ik kan me nu niet indenken dat er iets tegen gaat vallen.

Gr Hans
Screenshot_20190113-140208__01.jpg
 

Marcooctavia

Forumguru
Welkom op dit gezellige en leerzame forum.
Het enige wat je tegen gaat vallen is dat je vrouw er in gaat rijden:bloos:

Marco.
 

Hakar

Donateur
Welkom gans.
Slavische roots? die spreken de H ook uit als een G.
Goed dat je je zelf hebt aangemeld, en niet je vrouw hebt verleidt tot een lidmaatschapje hier.
Als die vrouwen eenmaal lezen wat er hier allemaal voorbij komt, en wat er allemaal met die Skodas kan....
Dan ist hek van de dam.

Verder is dit forum vooral ook leerzaam.
 

Japanese Power

Donateur
Ha Hans.

Welkom bij de club. Mooie bak zo in die kleur. Ben wel bang dat je jaloers gaat worden...

Johan

Btw. Waarom meld je vrouw zich hier niet als lid aan dan ;)
 
Dank voor het warme welkom!

Het feit dat mevrouw de auto gaat rijden wil natuurlijk niet zeggen dat ik er niet mee op pad ga. Ik hou er van om te "rommelen" aan auto's en vandaar dat ik mij heb aangemeld. Voor haar is het een auto die praktisch is en de goede kleur heeft
Verder geloof ik niet zo in traditie. Laat haar maar in een ruime veilige auto haar kilometers maken. Ik stap elke dag met heel veel plezier in de panda .
 
Bovenaan Onderaan