Muziek op harde schijf Columbus infotainment System terugzetten op sd-card, kan dat?

Momfer

Nieuw lid
Hallo beste mede forumleden,

Ik ben al een aantal jaren forum-lid, maar dit is mijn eerste bericht dat ik post.
Dat komt omdat ik voor info in de beschikbare items door het bomen het bos niet meer zie en zodoende de vraag hier maar eens stel.
Maar eerst even korte introductie.
Ik rijd met veel plezier een Octavia 1.6 TDI met alles erop en eraan. (Greentech élégance businesslineJ.
Daarvoor had ik ook Octavia II, maar op benzine.
Ik sta op het punt om mijn Octavia in te ruilen voor een nieuwer model (de III) en wil alle muziek die ik op de harde schijf (18GB) gezet heb van het Columbus infotainment-systeem (terug) kopiëren naar een sd-card zodat ik het kan installeren op de nieuwe Octavia.
Ik begin te twijfelen of dit wel mogelijk is want alle pogingen om dit voor elkaar te krijgen lukken niet.
Mijn vraag is of het wel mogelijk is om de gegevens over te zetten op een sd-card of dat ik het kan vergeten omdat dit niet kan …waar ik dan heel erg van zou balen .
 

Kampie

Lid
Zal je uit de droom helpen. Ik heb het ook geprobeerd. Gaat dus niet lukken. Ten eerste ziet het systeem geen lege sd kaart en ten tweede lukt het niet om een bestand op de harde schijf aan te kiezen en te kopieren naar een sd kaart. Erg spijtig maar helaas. Ik hoop dat je de bestanden nog op een computer hebt staan...
 

EdK

Forumguru
Laatste redmiddel is de columbus eruit schroeven ( 4x torx ) en dan de HD eruit schroeven en aan je PC hangen en dan ff copy / paste doen.
Als de HD weer in de columbus hangt dan de nummers eventueel deleten !
 
Bovenaan Onderaan