Multifunctioneel stuurwiel

Ik heb afgelopen weekend, na lang zoeken, een lederen msfw stuurwiel gevonden en deze geplaatst.
Wat een verschil met het standaard stuur….

Nu vraag ik mij af wat er allemaal bij komt kijken als ik het stuurwiel wil aansluiten op de multimedia installatie.

Ik mis de aansluiting van het stuurwiel naar het dashboard oid.

Is het realiseerbaar om te doen?
 
Tja, eigenlijk wel, maar er is blijkbaar weinig animo of ervaring met dit onderwerp.
Ben ondertussen wel zo ver met zelf uitpluizen dat het iig een kostbare aanpassing zal worden.....
 

EdK

Forumguru
maar er is blijkbaar weinig animo of ervaring met dit onderwerp.
Denk dat dit nog wel meevalt.
Zijn volgens mij zo en zo een drietal actieve leden die het gedaan hebben.
En de kennis is er zeker bij enkele mbt coderen naderhand indien dat nodig blijkt.
En met de zoek functie zal je zeker wat vinden hier op forum, misschien niet specifiek jouw model Skoda maar in den beginnen is de basis hetzelfde
 

hemi24

Forumguru
Probleem kan zijn dat een Yeti na de facelift deels een vreemde eend in de bijt is…
In de basis is het een model van vóór het MQB platform, waar na de facelift zitten er volgens mij wel componenten van het MQB platform in…
 

Timmer

Donateur
Top of my head;
Stuurdoos onder het stuur , sleepring toeter, kabelsetje airbag in het stuur en codering doorvoeren. Ik heb echter al 6-7jaar geen dergelijke upgrades doorgevoerd.

Edit; dit is vooral voor mk5/mk6 platform, ik heb geen ervaringen met Yeti's (zowel de auto's als dieren)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan