MT Automotive Wijk Bij Duurstede

turboturbo

Forumguru
Vandaag bij Morris van MT Automotive geweest in Wijk bij Duurstede. Een heel aardige kerel die passie en veel ervaring heeft met name met electronica. Repareert instrumentenpanelen / klokkenwinkels, maar doet ook zaken als sleutels (slijpen, inleren, etc) Heeft terloops nog een hoop andere vragen kunnen beantwoorden en loste nog een ander probleem voor me op, dan waarvoor ik was gekomen.

Is - uiteraard - in bezit van VAGCOM.

Heeft veel ervaring zelf met Audi's, heeft zelf een leuk project met een geïmporteerde S4 die hij aan het repareren is.

Hij is hier te vinden:
https://www.facebook.com/MT-Automotive-1223728597739217/
en
https://www.marktplaats.nl/verkopers/1028023.html
(website is hij mee bezig begreep ik, maar te druk)
 
Laatst bewerkt:

Hakar

Donateur
even op Marktplaats gekeken.
Dubieus hoor, bij de ene advertentie heet ie M, en bij de andere MT. :thumbsdown:

Maar wel leuk dat je een adresje voor deze zaken hebt gevonden, en deze met ons deelt. :yeah:
 

turboturbo

Forumguru
Herken dat gevoel @Hakar, het was voor mij een gokje vantevoren. Maar soms pakt dat goed uit.

Blijft natuurlijk een persoonlijk iets of je een bedrijf/persoon vertrouwt.

Ik had afgesproken ook een nieuwe cruisecontrol hendel te laten plaatsen, maar Morris spoorde een kabelbreuk in de cruisecontrol kabelboom op, en stelde voor die eerst te herstellen voor me, ipv een nieuwe hendel te plaatsen. Wel zo eerlijk toch?
 
Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
Ik zie dat Morris onder de naam M al meer dan 11 jaar actief is op MP, dat geeft vaak wel iets aan. Het bedrijfje dat ie nu heeft is pas sinds vorig jaar, dus kan me voorstellen dat ie nu andere naam (MT)gebruikt.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Hakar

Donateur
Heeft ie in ieder geval goed opgelost.

Misschien iets voor jou als reeds bekende klant bij hem om hem er op te wijzen dat het sommige mensen kan afschrikken wanneer er twee verschillende namen worden gebruikt onder dezelfde aanbieder

Afgaande op jouw / jullie ervaringen zou ik er zonder meer mee in zee durven gaan.
 
Bovenaan Onderaan