Mr.Viper
Lid
Na de 3e Octavia is het nu tijd geworden om elektrisch te gaan rijden in een Enyaq 80 Sportline uit 2022.
Nog een klein stukje historie:
2014: Octavia 2 HB Business Elegance 1.9 TDI (105 PK) uit 2006 in de kleur Black Magic Pearl (136K-230K).
2017: Octavia 3 Combi Ambition Business 1.4 TSI (140 PK) uit 2013 in de kleur Brilliant Silver Metallic (136K-199K).
2021: Octavia 3 FL Combi Style Business 1.4 TSI (150 PK) uit 2017 in de kleur Race Blue metallic (119K-210K).
2022: Citigo Greentech Drive1.0 (60PK) uit 2014 in de kleur Deep Black metallic (161K-...)
2025: Enyaq 80 Sportline (204 PK) uit 2022 in de kleur Brilliant Silver Metallic(85K-...).
Als vuurproef zijn we er direct mee op vakantie gegaan naar Toscane en dat is ons niet tegengevallen qua laden onderweg en de range die hij heeft.
Verder moeten we erg wennen aan de lane-assist die steeds maar ingrijpt terwijl wij denken dat het allemaal wel meevalt. Waar we wel blij mee zijn is de ACC maar we merken dat deze zich nog wel eens vergist en dat zorgt nog wel eens voor commentaar van de bijrijder of de kinderen op de achterbank.
Nu druk op zoek naar een laadpaal met slimme opties om het overschot van de zonnepanelen in de Enyaq te gaan krijgen.
Op de foto staat hij naast onze Citigo.
Nog een klein stukje historie:
2017: Octavia 3 Combi Ambition Business 1.4 TSI (140 PK) uit 2013 in de kleur Brilliant Silver Metallic (136K-199K).
2021: Octavia 3 FL Combi Style Business 1.4 TSI (150 PK) uit 2017 in de kleur Race Blue metallic (119K-210K).
2022: Citigo Greentech Drive1.0 (60PK) uit 2014 in de kleur Deep Black metallic (161K-...)
2025: Enyaq 80 Sportline (204 PK) uit 2022 in de kleur Brilliant Silver Metallic(85K-...).
Als vuurproef zijn we er direct mee op vakantie gegaan naar Toscane en dat is ons niet tegengevallen qua laden onderweg en de range die hij heeft.
Verder moeten we erg wennen aan de lane-assist die steeds maar ingrijpt terwijl wij denken dat het allemaal wel meevalt. Waar we wel blij mee zijn is de ACC maar we merken dat deze zich nog wel eens vergist en dat zorgt nog wel eens voor commentaar van de bijrijder of de kinderen op de achterbank.
Nu druk op zoek naar een laadpaal met slimme opties om het overschot van de zonnepanelen in de Enyaq te gaan krijgen.

Op de foto staat hij naast onze Citigo.