Move & Fun App

Markomatic

Nieuw lid
Hoi hier Mark nog een keer. Wilde even mijn ervaring met de Move & Fun App delen.

De Move & Fun app. via je eigen smartphone werkt prima. De "telemetrische" data wordt overzichtelijk weergeven. De update rate is ook prima. Wat wel tegenvalt is het navigatie deel. Kaart en verkeersinfo zijn weliswaar prima, want via TomTom. Maar de functionaliteit is wel helemaal uitgekleed. Geen favoriete locaties (POI), geen bestemming kiezen op de kaart, slechts via ingeven adres. De bekende zijbalk van TT ontbreekt volledig. En wat ook een groot nadeel is: er is nog geen Nederlandse stem beschikbaar. De nederlandse(!) aanwijzigen wordt in het Engels voorgelezen. Dat klinkt voor geen meter. Oplossing is de hele App in het Engels zetten. Jammer, had hier meer van verwacht. Toch maar de gewone TomTom G05000 ingebouwd met vast aangesloten voeding.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gisteren een citigo gekocht. Werd door dit forum op de hoogte gesteld van de Move & Fun app.

Ben erg benieuwd hoe deze gaat werken. Maar begrijp dat deze de ritgegevens weergeeft en je tips geeft hoe je zuiniger kan rijden. Ook zag ik dat deze muziek kan laten afspelen. Weet iemand of dit ook kan met Spotify?

Wie kan mij de nodige informatie verschaffen. Zo kan ik op 4 maart de dealer een beetje aftroeven
 

Kees62

Actief lid
Hoi, wellicht dat iemand mij kan helpen, ikheb een dingetje met de Move&Fun app: meestal als ik een adres in wil typen heb ik geen keybord, nou eigenlijk de knop om het keybord van je telefoon tevoorschijn te halen

upload_2021-5-13_10-37-40.png


in mijn geval,krijg ik wel de optie om in te spreken (altijd lastig voor brabanders, ik denk ik maak 'm zelf :-) ) maar is de knop voor het keybord verdwenen :( :

upload_2021-5-13_10-40-40.png

Doe ik hier iets fout ?? hoe trigger ik de knop om te voorschijn te komen ???
hoor het graag, alvast bedankt.

Kees
 
Laatst bewerkt:

Kees62

Actief lid
Inmiddels erachter gekomen dat het een iPhone dingetje is. Zodra BT uitgezet wordt werkt het keyboardje, alleen heb je dan niets aan de app..........
 
Bovenaan Onderaan