Motorbeschermplaat monteren

Hoi hoi
Ik wil graag een nieuwe motorbeschermplaat monteren onder mijn mk1 hatch 1.4 benz van 2005
(De plaat onder de motor)
Deze zit er niet meer op en dus alle montage schroefjes enz ook niet meer aanwezig

Weet iemand waar ik dit setje kan krijgen
(De schroefjes enz dus)
De beschermplaat is al besteld

Bvd mvg

Arjan1985

Forumguru
Ik weet niet of ik bedrijven links mag posten.

Google: schroefjes bescherm plaat Fabia winparts (of ander bedrijf)

Eerste link van winparts is correct.

Ik weet niet of ik bedrijven links mag posten.

Google: schroefjes bescherm plaat Fabia winparts (of ander bedrijf)

Eerste link van winparts is correct.
Heb al contact gehad met winpart maar hun hebben deze niet
Rn nu weet ik.niet precies welkeset ik dan zou moeten hebben
Omdat ik.niet weet met welke tiener schroeven/bouten vast moet worden gemaakt

Tees

Donateur
Tip: bestel er meteen een paar extra. Zijn de kosten niet en die T25 schroeven zitten vrijwel overal in de auto waar plastic onderdelen vastgeschroefd zitten. Kan geen kwaad er een paar op reserve te hebben

Heb ze idd gevonden en de u-clups ook nu alleen nog ff de achterste paar bouten zoeken naar de juiste

Iemand enig idee welke dat precies is
Als goed is is dat dop/sleutel 12

Tees

Donateur
Ik kan me niet anders herinneren (bij zowel de F1 als O2) dat de beschermkap volledig met bovenstaande T25 schroeven vast zitten (icm die clipjes idd).

PizzaPieter

Donateur
Uit mn eigen archief (Seat Leon 2015)

"Bodemplaat verwijderen (veul torx 20 en 3x torx groot)".

Kan me bij de andere VAG ook wel herinneren dat er altijd 2 maten waren. Ik schreef hier 20 en jullie hebben t over 25, dus ik ben in de war of ík in de war was of dat er gewoon verschillende maten gebruikt worden

Tees

Donateur
Ik zou t even moeten nazoeken in ETKA hoe t precies ziet voor de F1. Ik meen me ook te herinneren bij m'n O2 dat het allemaal T20's zijn, dus dat komt overeen net jouw herinnering @PizzaPieter. De F1 is alweer bijna 5 jaar weg, dus weet dat niet precies meer.

EdK

Forumguru
Maakt het veel uit of het 20 of 25 is ?
Als je aan de wagen wil sleutelen moet je gewoon zorgen dat je gereedschap op orde is en dus zorgen dat je een torx set hebt waar die beide maten gewoon inzitten. :koffie:

Arjan1985

Forumguru
Mannen ik heb er 100 keer onder gelegen afgelopen 3 weken.

De bodemplaat die vóór het carter zit heeft hooguit 10 torx schroeven. Met 4 zitten ze al vast. Ik heb de link gegeven op basis van de Fabia 1. Dus ik mag aannnemen dat ze al besteld zijn!?

Als je de bodemplaat bedoeld die van voor naar achter loopt zijn het er een stuk meer schroefjes.

Mannen ik heb er 100 keer onder gelegen afgelopen 3 weken.

De bodemplaat die vóór het carter zit heeft hooguit 10 torx schroeven. Met 4 zitten ze al vast. Ik heb de link gegeven op basis van de Fabia 1. Dus ik mag aannnemen dat ze al besteld zijn!?

Als je de bodemplaat bedoeld die van voor naar achter loopt zijn het er een stuk meer schroefjes.
Idd ondertussen zijn de schroefjes in huis en nieuwe clips gelijk bult extra gehaald als voorraad
Nu wachten tot de plaat binnen is en de nieuwe motorolie enz dan kruip ik er onder motorolie en versnellingsbak olie gelijk ook wisselen aangezien die al 233000 in de bak zit lijstje.dat eens geen overbodige
En dat voor 20eu aan materialen kan ik.het er nie voor laten

Bedankt voor iedereen zn advies
Topic mag worden gesloten

Bovenaan Onderaan