motor valt uit

kevki11

Nieuw lid
hallo ik heb een vraag ik heb een golf 4 74 kw PD TDI maar ik heb de motor vervangen en nu zit een motor van skoda fabia 74 kw PD TDI als ik die start dan start die maar als ik gas geef en als die 2000 t/min bereik valt die uit maar er is ook diesel lek langs de tandempomp kan dat dat er een leiding kapot is op verstopt maar ik deknk dat er valse lucht in de motor komt en er is te veel lucht in de motor en er onstaat druk kan dat er een druk sensor er in zit dat die de motor uitschakeld ???? kan u me aub antwoorden danku

CDK

Forumguru
Ik zie dat het ondertussen gelukt is om het meet en greet topic te vinden :) hier vertellen nieuwe leden vaak eerst even wie ze zijn en hoe ze heten, misschien kan je bovenstaande posting nog bewerken? Je zal zien dat je dan meer reacties krijgt als nu ;) maar je bent al een eind op de goede weg! Altijd lastig hè zo'n forum ;)

Tallguy

Forumguru
Idd graag leestekens toevoegen, want dit is slecht leesbaar. Tevens is dit geen VW forum, ook al gaat je vraag over een Fabia blok ;)
Meet & Greet is eigenlijk ook niet bedoelt om technische vragen te stellen, maar om jezelf voor te stellen.
Ik adviseer je dus deze posting aan te passen naar een 'voorstel' posting, en je technische vraag te stellen in het forumdeel 'andere VAG' auto's.

Tallguy

Forumguru
We hebben allemaal op school geleerd hoe je fatsoenlijk moet schrijven. Interpunctie hebben we ook allemaal geleerd. Het is dus een kleine moeite dat toe te passen. De forumregels wijzen hier trouwens ook op.
Kortom: welkom op het forum en lees mijn bericht hierboven even over het juist plaatsen van je originele vraag, dan komt het helemaal goed.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Antera

Donateur
Zou je niet eerst de lekkage oplossen alvorens te willen gaan storingzoeken.

Je kan een storing lastig oplossen als er nog problemen zijn die eerst verholpen moet zijn

Bovenaan Onderaan