GN Octavia
Nieuw lid
Ik heb een aantal storingen die te pas en te onpas zich melden. Als ik de motor uitzet gaan ze ook weer weg.
Ik krijg de volgende meldingen:
Storing start stop
Storing remmen
Storing proactieve inzittenden bescherming niet beschikbaar
Storing stabilisering controle ESC
Storing banden controle
Ik krijg deze meldingen niet allemaal tegelijkertijd maar in wisselende samenstelling.
Daarnaast gaat de auto in maximaal 3000 toeren modus en wordt mijn gaspedaal soms gedeactiveerd. En vallen de tellers uit.
In Nederland ben ik bij een allround garage geweest maar toen was de storing niet actief en hij zij dat het dan zoeken is naar een speld in een hooiberg is.
Daarna is er een periode van twee maanden geweest dat ik geen storingen heb gehad. Totdat ik met de caravan er achter op de Franse snelweg reed.
Op dit moment ben ik in Frankrijk en hoop hier een dealer te vinden die mij kan helpen. Maar om wat gerichter te zoeken hoop dat iemand hier deze stroming herkent. Zouden jullie een scoda deal adviseren of kan ik ook naar een VW of Seat bijvoorbeeld?
Ik heb chat GPT al gevraagd en die geeft als optie s.
Storing in een wiel snelheid sensor
Probleem met can bus
Accu probleem
Ik hoop dat iemand iets weet en alvast bedankt voor jullie hulp
Ik krijg de volgende meldingen:
Storing start stop
Storing remmen
Storing proactieve inzittenden bescherming niet beschikbaar
Storing stabilisering controle ESC
Storing banden controle
Ik krijg deze meldingen niet allemaal tegelijkertijd maar in wisselende samenstelling.
Daarnaast gaat de auto in maximaal 3000 toeren modus en wordt mijn gaspedaal soms gedeactiveerd. En vallen de tellers uit.
In Nederland ben ik bij een allround garage geweest maar toen was de storing niet actief en hij zij dat het dan zoeken is naar een speld in een hooiberg is.
Daarna is er een periode van twee maanden geweest dat ik geen storingen heb gehad. Totdat ik met de caravan er achter op de Franse snelweg reed.
Op dit moment ben ik in Frankrijk en hoop hier een dealer te vinden die mij kan helpen. Maar om wat gerichter te zoeken hoop dat iemand hier deze stroming herkent. Zouden jullie een scoda deal adviseren of kan ik ook naar een VW of Seat bijvoorbeeld?
Ik heb chat GPT al gevraagd en die geeft als optie s.
Storing in een wiel snelheid sensor
Probleem met can bus
Accu probleem
Ik hoop dat iemand iets weet en alvast bedankt voor jullie hulp