Morgen rijvaardigheids training... iemand van hier?

Racer

Lid
Hallo,

Morgen ga ik via verrassend Skoda naar de rijvaardigheidstraning in Lelystad. Komen er meer van hier?

Greetz,

Racer

Gieliovd

Forumguru
Ibood???? :D

Nee, ik heb het niet gedaan.

Maar toch veel plezier man! Lijkt me super eens te doen. 3 uur duurt het toch?

Wasmachineman

Forumguru
Je hebt een goede dag uitgekozen, Frank! ANWB geeft een weeralarm af morgen dus het zal wel extra glad zijn daar? Succes!

Gieliovd

Forumguru
Weeralarm?????? Soooooodemieter op, overdreven gedonder allemaal!

:) We gaan toch lekker met de Clio!

Racer

Lid
@Gieliovd: de training start om 09:00 en duurt tot 17:00 uur, dagvullend dus......

Eens zien hoe dat gaat zonder winterbanden....

Racer

Racer

Lid
Voor de liefhebbers het programma:

Het programma van deze dag is als volgt: 09.00 – 09.15 uur: Ontvangst deelnemers met koffie/thee en vanillemuffin.
09.15 – 09.30 uur: Welkom en korte uitleg dagprogramma
09.30 – 09.40 uur: Transfer naar Prodrive Rijvaardigheidscentrum.
09.45 – 10.35 uur: Uitvoering 1ste cursusonderdeel door iedere groep.
10.40 – 11.30 uur: Uitvoering 2de cursusonderdeel door iedere groep.
11.35 – 12.25 uur: Uitvoering 3de cursusonderdeel door iedere groep.
12.35 – 13.15 uur: Geserveerde lunch in het restaurant.
13.25 – 14.15 uur: Uitvoering 4de cursusonderdeel door iedere groep.
14.20 – 15.10 uur: Uitvoering 5de cursusonderdeel door iedere groep.
15.15 – 16.05 uur: Uitvoering 6de cursusonderdeel door iedere groep.
16.10 – 17.00 uur: Uitvoering 7de cursusonderdeel door iedere groep.
Vanaf 17.00 uur: Na een gedegen veiligheidsinstructie wordt de dag afgesloten met het rijden door de 60% steile bochten van de RDW kombaan. Een hoogtepunt van de dag.
Na de training: Afsluiting van het programma in het restaurant, evaluatie van de training, uitreiking van de naslagwerkjes en certificaten. Dit alles onder het genot van een hapje en een drankje.

Ik heb er zin in!

Gieliovd

Forumguru
Wow, iets anders dan ik dacht!

Veel plezier man, ziet er geweldig uit dat programma. Als ik ooit groot en sterk ben ga ik dat ook maar doen ;)

Have fun!

Wasmachineman

Forumguru
Erg leuk om met je eigen auto te doen! Veel plezier en hopelijk leuke foto's...misschien is Captain Hook nog in de buurt? Die maakt wel leuke foto's altijd en woont om de hoek daar.

Captain Hook

Forumguru
Helaas, ik weet wie de training geeft en ik had al geïnformeerd of ze nog een fotograaf nodig hebben.
Maar die had Pon zelf al geregeld.

En ja, ik kreeg ook een uitnodiging van verrassend Skoda, maar als je dan wilde inschrijven, kreeg je te zien dat alles al vol zat. :(

Racer

Lid
Hallo allemaal,

Tjeemig, het leek wel een Skoda-meeting van het forum: er waren maarliefst 70 Skoda's! Daarvan was een flink deel met bijrijder (zoals ik), dus wellicht totaal 90 a 100 personen.

Het programma was leuk en intensief, vergelijkbaar met de rijvaardigheidstraining van Skoda van vorig jaar (zie http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=8289&highlight=training&page=7).

Skoda had het samen met Prodrive prima voor elkaar: bij binnenkomst kreeg een ieder een Skoda sjaal/muts/handschoenen en een kop koffie. De lunch was prima, het tussendoortje in orde en achteraf waren er borrelhapjes en natuurlijk een certificaat!

Wat jammer was is dat er nog teveel sneeuw op de kom-baan lag, waardoor dat niet door mocht gaan. Het leek mij wel leuk met 200 ofzo de kom te nemen en 60% te ervaren :) Wellicht dat Skoda daar nog een mouw aan past.

Kortom: een prima dag en een aanrader!

PS. De PR-dame van Skoda wist trots te melden dat na 8.000 verkochte NL Skoda's in 2009, er dit jaar ruim 18.000 Skoda's zijn verkocht: by far het beste jaar ooit! HULDE!
PS2. ik zal later nog wel wat foto's posten.

Racer

___JC___

Forumguru
De kombaan is echt leuk om te doen. Helaas gingen we maar 140 in een treintje, maar dat gevoel moet je gewoon een keer ervaren!!

DiV6

Lid
Oh jammer heb dit helemaal gemist, heb wel deze training al in 2007 gedaan in Lelystad met mijn toemalige ML 400CDI, maar had hem graag willen overdoen met onze net aangeschafte Skoda. Misschien een idee om het nog eens te organiseren met forum leden?

Bovenaan Onderaan