Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heeft een van jullie ervaring met een dealer die op zaterdag ook montagemogelijkheden heeft? Wil binnenkort een keer hulpveren laten monteren maar het liefst er geen vrije dag voor opnemen.
Een mogelijkheid is ook om je wagen op een zaterdag te brengen en de volgende zaterdag weer op te gaan halen :winkie:
Weet niet hoe je werktijden zijn, maar je kunt dit het best met je garage (Schenkelweg toch?) zelf overleggen, er is vast wel een mouw aan te passen....
Misschien kan dit in combinatie met het herstellen van je onfortuinlijke schade?
Zit helaas gebonden aan de voorwaarden van de leasemaatschappij. Banden wisselen bij bandenboer, ruiten repareren bij de ruitenboer, schade repareren bij de schadeboer en onderhoud bij de skoda dealer. Heb nu ook geen vaste werklocatie dus het maakt het er allemaal niet makkelijker op.
Ben d'r absoluut geen fan van maar de Kwik-Flut oid kan die hulpveren er op een zaterdag wel onder proppen.
Leasemij zal daar echt wel toestemming voor geven.
Denk overigens dat het je zelf ook wel lukt met de nodige instructies en een garagekrik?
Wat kosten de veren los? heeft iemand een idee. Op de site van Skoda staan ze alleen inclusief montage. Ken nog wel een handige harry die dat ook wel moet kunnen.
Toch wel verbazend.
Iedereen spreekt al jaren over de 24 uurs economie.
Supermarkten en bouwmarkten zijn al vrijwel iedere dag van acht tot acht geopend. Koopzondagen worden steeds 'normaler'. Via het internet kun je dag en nacht overal van alles bestellen.
Maar de automobiel branche loopt nog een beetje achter... :biggthumpdown:
Ik denk een kwestie van tijd voor dat garages ook op zaterdag onderhoud gaan verrichten. Begint er één dan zal de rest snel volgen.
Ik zou er alleen maar blij mee zijn. Kost toch de nodige planning iedere keer, terwijl ik voor mijn banden en ruitreparaties wel op zaterdag terecht kan.
Ik plan al jaren onderhoud e.d. op zaterdag. Is bij Hegeman Arnhem nog nooit een probleem geweest. De werkplaats is gewoon op zaterdag geopend. Uiteraard voor ingrijpende zaken even een afspraak maken, voor kleine dingen kun je daar gewoon
terecht.
Ik heb werkelijk geen idee (2 linker handen en een volkomen ontbreken van enige technische kennis) maar ik zou zeggen: bel ze even 026-4950900. Zeg maar dat je gestuurd bent door die Arnhemmer (Wim) met die witte Fabia.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.