Moderator stokje overgedragen

Skodaforum.nl

Administrator
Een kleine mutatie in ons moderator bestand:

Vanaf vandaag zal Michel (MichelSchreurs) het moderator stokje van Chris (cvegreen) overnemen. Chris was de afgelopen 3 jaar moderator op ons forum, maar de laatste tijd kwam hij helaas nog maar nauwelijks toe aan deze taak. Een mooi moment dus om het stokje over te dragen.
Chris, namens het hele team nogmaals bedankt voor je inzet en hopelijk treffen we elkaar ooit nog op een meeting of anders zeker hier op het forum! :aangenaam:

Michel heeft zich in de relatief korte periode dat hij lid is van ons forum al erg betrokken en enthousiast getoond. Zo heeft hij onlangs o.a. een Citigo meeting georganiseerd en heeft hij ons tijdens de overgang naar de nieuwe forumlayout van veel goede feedback voorzien. Wij zijn er dan ook van overtuigd dat hij een goede aanvulling op ons team zal zijn!

Michel, heel veel succes, en tof dat je deze taak op je heb willen nemen. :xyxthumbs:

Het team van Skodaforum.nl
 
Bedankt voor het vertrouwen! Ik hoop een bijdrage te kunnen leveren aan het forum en het vooral heel erg gezellig te houden hierzo! :)
 

djmshell

Senior Member
@Chris: Bedankt voor alle gedane zaken..:worshippy:

@ Michel: Heel veel succes met je mod schap:super:
 

Fabia

† In Memoriam
Welkom Michel als nieuwe modje en veel sterkte met ons:xyxthumbs:

Chris bedankt voor al je inzet. :aangenaam:
 

RayDelft

Forumguru
Als jet net zo goed doet als je voorganger, en dat zal best lukken, dan zijn wij allen heel tevree.
En zoals hierboven al is gezegd: Veel sterkte met ons :)
 

CDK

Forumguru
Chris bedank en voor Michel veel succes! gaat vast goed komen!

greetz Corné
 

cvegreen

Forumguru
Eerst en vooral bedankt voor de mooie bedankingen .
Toen vorige week Pasqual me vroeg om mijn handdoek in de ring te gooien voelde ik me op het eerste moment er niet goed bij. Maar toen dacht ik bij mezelf. Waarom nog mod willen blijven? De privé problemen blijven maar aanhouden en het ziet er niet naar uit dat dit niet snel zal opgelost raken . Dus was ik uiteindelijk blij met de vraag van Pasqual aan mij om mijn modschap op te zeggen.
Ik heb het heel graag gedaan en hebben 1 keer een zwaar moment gehad met een aantal leden die later een nieuw skoda forum hebben opgestart. Daarna heb ik een nieuwe CEO gekregen namelijk Pasqual. Dus heb leuke en minder leuke momenten gekend. Maar steeds hebben de andere mods ik en ervoor gezorgd dat er oplossingen kwamen. Het is leuk geweest en ben er zeker van dat mijn opvolger het beter zal doen als ik gedaan heb. De oude rotten zullen onze nieuwe mod goed begeleiden daar ben ik van overtuigd. Michel Schreurs je zal het zeker beter doen als ik ooit gedaan heb, daar ben ik van overtuigd. Aan mijn maten mods,sorry dat ik niet meer in staat ben om jullie te blijven helpen om dit super mooie forum groot te houden.
Bedankt aan alle leden die me hebben bij gestaan.
Groeten Chris.
 

CDK

Forumguru
mooi en openhartig geschreven Chris, sterkte met je privésituatie!

all the best, greetz Corné
 
Indrukwekkend geschreven Chris, aan alle kanten straalt er vanaf dat je echt een hart voor dit forum hebt. Sterkte met je privé-situatie!
 

EdK

Forumguru
Of michel het beter gaat doen dan jij daar ben ik niet van overtuigd !
Jij hebt het op een andere wijze gedaan dan michel het nu gaat doen en jij hebt een zware mod periode achter de rug waar je toch doorheen bent gekomen en dat moet ook michel nog maar waarmaken.

En tsja achter de schermen per PB hebben wij ook wel eens in de clinch gelegen maar mekaar wel blijven respecteren, en omdat als mod voor elkaar te krijgen is voor mij een teken dat je goed bezig bent.

Dus hemel jezelf gerust maar op hoor, je hebt meer gedaan dan je zelf waarschijnlijk realiseert.

Maar goed CVGreen jij kan me vanaf heden dus niet meer modden en dat is ook wel weer leuk om te lezen :cool:
Maar wens je betere tijden toe in je privé leven en zodra dit weer goed is dan vraagt pascal je misschien wel weer terug.

mvg

EdK
 

MarcoO2

Forumguru
Mooie reactie Chris. Ik heb jou leren kennen als een mod met een hart, zal ik maar zeggen. ;) Sterkte thuis, we spreken elkaar!

Enne, voor ik het vergeet: ik sluit me 110% aan bij Ed hieronder!
 

Fabia

† In Memoriam
Indrukwekkend verhaal van je. En mijn waardering en complimenten dat je het zo open en eerlijk durft te schrijven. Ik mail je nog prive.
 

M1K3RsZ

Actief lid
Chris bedankt voor alles en Michel Welkom!!!
Enne we zullen elkaar nog treffen op een meeting!! ;)
 
Bovenaan Onderaan