Mocca brown nog wel beschikbaar in België?

Jmac

Lid
Zelf had ik geen goede ervaring betreffende de kleur van mijn wagen. Het moest oorspronkelijk mocca bruin zijn maar werd uiteindelijk zwart. Een missing van de verkoper en onoplettendheid van mijzelf bij het tekenen van de bestelbon was de oorzaak.
Maar vandaag hoorde ik van een bekende dat hij een bruine sedan wilde bestellen maar dat zijn garage zei dat dat niet meer ging en dat ze een zwarte moesten nemen.... Hij heeft zijn wagen nu een tweetal weken.
Hebben anderen ook dergelijke ervaringen?
Misschien een gek idee, maar dat bruin ligt momenteel goed in de markt, vooral bij bmw/mercedes/vw en audi, dat ik vermoed dat de groep vag niet teveel succes wil gunnen aan skoda, vermits de combinatie S2 en moccabrown echt wel geslaagd is en teveel potentiële kopers bij de eigen merken zou weghouden?!
 

vincefra

Actief lid
lijkt me nonsens ...
moca brown is nog steeds één van de beter verkopende kleuren op de superb ... ben er zelf zeer tevreden van ... (tenminste als ik mijn wagen eens in de wasstraat passeer ... )
Kan in ieder geval noch via de car configurator en via lease maatschappij ...
 

jopla

Nieuw lid
ik heb ook zonder enige problemen een superb combi besteld in mocca brown. Sinds half januari staat ie hier voor de deur te blinken!
Toen we de kleur moesten kiezen was ik nog niet overtuigd (zo op internet ziet dat er anders uit als in het echt), maar ik moet zeggen dat we geen betere keuze hadden kunnen maken.
 

Rikkie Tik

Nieuw lid
Uiteraard kan ie nog in Mocca besteld worden. Heb zelf ne witte besteld (is vandaag van de band gerold - vraag me af wanneer hij dan in de garage zal staan)
 

ByeByePeugeot

Actief lid
Was voor mij ook geen probleem hoor hier in Zoetermeer.

Offtopic:
Heb de Mocca gezien en zag er keurig uit maar toen ging ik twijfelen, kleur paste heel goed bij de auto maar zwart heb ik altijd gehad. Vrijwel op elke auto. Toch maar voor Black Magic gekozen, lekker neutraal en persoonlijk nog niet heel vaak gezien, ben ook van mening dat de chroom accenten beter tot zijn recht komen op een zwarte auto (is maar een mening). Laatst keek ik in Zoetermeer even naar buiten en zag een groene Superb met een rotvaart optrekken, is ook positief apart hoor dat groen op deze mooie auto.
 

Rictavia

Actief lid
Op Volksforum.com heeft iemand een x aantal weken terug ook een Superb Combi besteld in Mocca-Bruin, overigens een erg mooie kleur!
 

Gustje

Nieuw lid
Dag Allemaal,

Na 12 jaar audi te hebben gereden, moest ik begin dit jaar op zoek naar nieuwe wagen. Alle mogelijke merken testgereden tot ik toevallig Skoda garage zag (naast de audi garage...). Binnengestapt en onmiddellijk overtuigd van de Superb Combi. Zowel qua lijn, de prima afwerking, ruimte en prijs. Nog even getwijfeld tss de 1.6 en 2.0 (140 pk) diesel maar na de testrit was het duidelijk, ik ben voor de 140 pk gegaan. Heb mijn wagen op 21 januari dit jaar besteld en toen sprak de dealer dat er interne memo verstuurd was (vanuit D'Ieteren?) die sprak dat Mocca Brown vanaf productie week 16 niet te meer verkrijgen was. Verhaal klopt dus wel voor de belgische markt. Ik heb mijn wagen in deze kleur en met panoramisch dak besteld en dit weekend bevestiging gekregen van de garage dat hij deze week geproduceerd (25/2/2011) wordt en midden maart wordt geleverd. Onverwacht want ik had de meest wilde verhalen gelezen ivm levertermijnen en pano dak. In blijde verwachting.....
 

vincefra

Actief lid
car configurator laat het nog toe ... via leasemaatschappij ook ...
Nu als ze die kleur er uit halen, mij niet gelaten, dan rij ik in een iets meer exclusief karretje rond ...
 

Fabia

† In Memoriam
Zat net ff te kijken op de Skoda site maar een RR kan je ook in Mocca Brown krijgen, mmmmmmmmmmmmmmm Niet verkeerd.
 

Wimble

Nieuw lid
maw dit worden collector items :-) .. mijn Superb Combi mocca brown wordt alvast binnen 3 weken geleverd
 

Stevens

Nieuw lid
Mocca brown gaat er wel degelijk uit, hoewel het een goed verkopende kleur is. Je kan tot week 16 bestellen in die kleur en daarna niet meer.
 
Vandaag werd onze Superb Combi 1.4 TSI in Mocca Brown geleverd en ik moet zeggen dat de kleur hem prachtig staat. Jammer voor degene die er graag nog eentje in die kleur hadden besteld.
 

NWN

Nieuw lid
Ik was vandaag bij de invoerder in Brussel, hij had van het verdwijnen van Mocca Brown nog niet gehoord.
 

maartenvd84

Nieuw lid
Gaat er effectief uit hoor :-) ... (althans in Belgie).
Mijne wordt in week 17 geleverd en ik weet dat ik bij het bestellen niet te lang mocht wachten om te kleur nog te kunnen nemen.
 
Bovenaan Onderaan