MObridge icm multifunctioneel stuurwiel

Heren,

Heb twee vragen aangaande het gebruik de de mObridge icm met MFD+ en mutlfunctioneel stuurwiel. Ik heb sinds vorige week een Elegance Niet Businessline met wat opties, onder andere Bolero en Multifunctioneel Stuurwiel.

1.) Als ik gebeld wordt en ik het de MFD display op bijvoorbeeld Audio heb staan, zie ik hierop niet wie mij belt. Display blijft op audio staan. Ik zie alleen op de Bolero de info van de beller en kan ook alleen daarop aannemen. ( heb namelijk op mijn stuur niet de Phone toets maar de Audio Bron wisselen toets )

2.) Is het mogelijk om de Audio Bron toets te herprogrammeren naar Phone toets, dus net als het multifunctionele stuur icm af fabriek telefoon voorbereiding

Gr,

john
 

mbaltus

Nieuw lid
Welke versie van de mObridge firmware heb je geïnstalleerd? Van de mObdridge site kun je de nieuwste downloaden en met een laptop (via Bluetooth) installeren.
Je hebt in je MFD+ wel een phone menu toch? (anders is de mObridge niet goed gecodeerd in je boordcomputer en moet je dat door de dealer laten doen).

Opnemen van een gesprek kan overigens door (vanuit het Phone menu, waar je inderdaad automatisch naartoe zou moeten gaan bij binnenkomend gesprek) op de rechter scroll-knop te drukken (dezelfde die je gebruikt voor het navigeren door de verschillende MFD+ opties).
 
Gisteravond met de telefoon van mijn zoon getest en toen werkte het inderdaad. Vanmorgen was ik aan het inparkeren en toen bleef MFD op info staatn die er al stond. Ook de Bolero sprong niet om tot dat ik op phone toets drukte.

Heb de laatste FW er inderdaad ingezet ! Stond er dus niet in vanuit de dealer, erg slordig, maar was dan ook niet het enige wat slordig was bij de aflevering.

Gr,

John
 
Bovenaan Onderaan