Mistlichten voor inbouwen

georgfabia

Nieuw lid
Is het mogelijk(gemakkelijk)om zelf mistlichten (voor) in te bouwen,en zit de bedrading reeds in de kabelboom.
Fabia Combi Active 2018
 

EdK

Forumguru
GA er maar van uit dat de bedrading er niet ligt.
Dus die zal je al moeten leggen
Dan zal je een andere lichtschakelaar moeten hebben om mistlichten voor aan te kunnen zetten
Kans dat de lichtmodule ook niet toereikend is en dat deze omgeruild moet worden
En dan komt er waarschijnlijk een stukje VCDS aanpassing bij.
 

Cordoba

Forumguru
Bij een Fabia I (-2007) goed te doen, voor een Fabia II (2007-2014) volgens mij ook wel, maar bij een model 2018 zit dit waarschijnlijk behoorlijk gecompliceerd. Wat ik tot nu heb gezien van de Fabia III en zeker die van de recentste modeljaren, is dat het lastig is om achteraf opties/accessoires toe te voegen, zeker als er ook hardware ontbreekt.
 

EdK

Forumguru
voor een Fabia II (2007-2014) volgens mij ook wel
99% zeker daar de RR (roomster) het ook mogelijk was en ik dat toen heb laten uitvooeren.
Maar de Active is de basisfabia en dus een erg kaal uitgevoerde fabia en hierdoor erg moeilijk met extra dingen achteraf inbouwen voor weinig / normaal tarief.
Alles is mogelijk maar dan wegen de kosten niet meer op voor waar je het voor wil
En met inruilen en het dan deels terugverdienen is ook een utopie
 

Antera

Donateur
De mistlampen worden aangestuurd via de BCM en deze zal daarop ook gecodeerd moeten worden en daarnaast moet de bcm geschikt zijn voor mistlampen. Want ook hier zit verschil.
 
Bovenaan Onderaan