Mistlichten Octavia 1

Heee mensen, heb al een beetje google af zitten struinen, maar kan nergens mistlichten vinden voor de Octavia 1,
ik bedoel dan lampen die psies passen in de roosters, onderin de bumper, zie ook foto! (dus niet aftermarket ronde lampjes...)

iemand tips/suggesties of deze uberhaupt bestaan en zo wel, waar te halen dan ?

thx!
 

Bijlagen

  • mistlicht.jpg
    mistlicht.jpg
    175,5 KB · Weergaven: 83

deusjevo

Forumguru
Volgens mij zitten de mistlampen van de O1 in de unit waar ook het dimlicht en stadslicht zit?
Tenminste, dat was bij mijn O1 uit 2006 zo.
 
ja, dat klopt, maar ik wil ze dus daarvan loskoppelen en onder in de bumper zetten ...

staat mooi! :)

maar de vraag is dus of die mistlampen, voor onder in de bumper, bestaan ...
 
Thx Rick, dat ziet er wel cool uit, maar net nie helemaal ...

MC%2041813.jpg

een beetje ala dit dus ...

thx 4 the tip, ik ga me er eens verder in verdiepen ...
 

Fabia

† In Memoriam
Vreselijk. Ik zou echt ff verder kijken. Kan je eventueel niet de ronde mistlampen van een FI in de grille onder de bumper monteren?
 
Vreselijk. Ik zou echt ff verder kijken. Kan je eventueel niet de ronde mistlampen van een FI in de grille onder de bumper monteren?

Vreselijk; idd jah, deze zijn ook niet mooi, maar het ging hier ff om het idee.

de ronde aftermarket lampies vind ik persoonlijk ook niet zo mooi.

was eigenlijk op zoek naar mistlichten ala octi 2, maar die schijnen dus niet te bestaan.

ik blijf speuren naar dagrijverlichting, en dan liefst met glaasjes zo groot als de roostertjes zijn!
 

Rick Blaine

Actief lid
Vreselijk. Ik zou echt ff verder kijken. Kan je eventueel niet de ronde mistlampen van een FI in de grille onder de bumper monteren?

Ieder zijn smaak, maar "vreselijk" vind ik wel wat overdreven. Met deze op maat gemaakte roosters krijg je wel een OEM-look die je met zelf knutselen niet gauw krijgt. En als je de donkere variant neemt springen ze niet te erg in het oog. Het is zeker niet vergelijkbaar die die rare chroomkappen die hierboven getoond worden, vind ik.

modsk01s_ani.gif
 

Bijlagen

  • modsk01s_8.jpg
    modsk01s_8.jpg
    62,6 KB · Weergaven: 46
mwaw, dan ga ik denk ik toch voor dit setje...

1986_0.jpg

dan toch maar ronde lampjes :tongue:

heb net ook per ongeluk een vogel aangereden, of beter; de vogel vloog tegen mij aan :)
tegen het grilletje in de bumper, dus is nu dus kaduuk...

thx allen voor het meedenken!!!

edit;

vraagje!
ik zit nu eens even te kijken, maar is dit op dit plaatje een "speciale" milotec bumper,

zouden deze roostertjes wel passen in een originele octi 2001 bumper ???
 

Desperado

Forumguru
Even een oud topic omhooghalen. Weet iemand toevallig of er (nog) iets te krijgen is in de vorm van mistlampen of dagrijverlichting die in de roosters past?
Is er iemand hier die er wat anders in heeft gebouwd?
 

Desperado

Forumguru
Ik had al even rondgesnuffeld en er is wel wat aan dagrijverlichting te krijgen, maar die zijn zo duur dat ik het liever zo laat. Verder nog niks gevonden.
 

Antera

Donateur
Stuur een berichtje naar de eigenaar ervan dan weet je snel meer. Goed kans dat het in engeland makkelijker te vinden is
 

Desperado

Forumguru
Ik denk dat (als ik er zin en tijd voor heb) zelf een setje ga halen en ga kijken of ik zelf iets kan maken. Kan volgens mij nooit heel moeilijk zijn om iets in de roosters te maken. In het ergste geval moet ik een paar nieuwe roosters halen.
 
Bovenaan Onderaan