Mistlampen fabia 2

Kan iemand mij vertellen hoe ik bij de mistlampjes voor kan komen , ik bedoel zowel de lampjes alswel de bedrading.
Heb er vanmiddag even naar gekeken maar wil de zaak niet vernielen door erzo maar een schroevendraaier tussen te zetten.

Groet JoostJoost
 
En laat ik je dit vertellen,.....het werkt super dat voorstellen. Maar reacties krijg je toch wel hoor, zo beroerd zijn ze hier niet. :yeehaa:. Helaas heb ik op je vraag geen antwoord, maar andere leden, denk ik, zeker wel.
 
Bij mijn weten ben ik sinds ik de Fabia heb lid van dit forum , de auto heb ik nu 4..5 maanden en dit is niet mijn eerste vraag die ik stel.
Maar goed ik kijk wel even of mijn gegevens nog te vinden zijn.
Overigens ben ik zeer te spreken over de Fabia en ook over dit forum waar veel info te vinden is
Groet JoostJoost
 

Desperado

Forumguru
Dat antwoord gaat zeker wel komen. Ik heb even snel gekeken, maar een voorstelbericht is er volgens mij nog niet geweest. Is ook niet verplicht, maar wordt wel gewaardeerd :thumbsup:
 
Ik meen dat je links en rechts een gedeelte van de (zwarte) grill (onder de kentekenplaat) zit een uitsparing, los moet maken....staat overigens in het handleidingsboekje
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan