Miniatuur Octavia III Combi

TedVlemmings

Forumguru
Zijn er toevallig mensen die al miniaturen hebben gezien/in bezit hebben van de nieuwe Octavia? Ik heb er weken geleden een keer naar gevraagd bij de dealer maar van de Combi hebben ze blijkbaar nog steeds geen miniatuurtjes :( Ik wil bij voorkeur een Topaz bruin miniatuurtje met panoramadak, beige interieur en Hawk velgen, ook al zal die niet bestaan, neem ik graag genoegen met een normale Topaz bruine :tongue:

EdK

Forumguru
http://www.toms.nl/

kijk bij hun eens op site
en staat het er niet bij dan ff mailen met ze.

Is een van de grotere zaken met modellen in nederland en wat er in zaak staat hebben ze al niet eens op
website staan

Wilko

Senior Member

EdK

Forumguru
nee maar ze hebben nu wel wat links om in de gaten te houden.
En toms.nl heeft echt niet alles op zijn site staan hoor, maar een mail naar hun wil vaak wel helpen omdat die gasten eerder weten wanneer het uitkomt dan het bv bij abrex op site staat.

MaRco2

Forumguru
Ik wacht ook op de 1/43. Zag bij RijnWoud wel een paar mini exemplaren staan (ik denk dat het HB's waren), Rapid is er wel.

MaRco2

Forumguru
Hij moet er trouwens al bijna zijn.

Ik kreeg de afgelopen week (waar en hoe heb ik nog geen reactie terug op) van de dealer door dat er een model voor me ergens half oktober binnenkomt. Geen idee welke opties vertraging opleveren.:):):)

• Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
Vast het panodak..
Mss ook beter platin grey genomen dat had ook al de levertijd wat ingekort..
Velgenkeuze toch over nagedacht? En geen dynamicpakket genomen toch?

...

:D

• Leuk
Waarderingen: CDK

MaRco2

Forumguru
Het liefst "RS-Line" maar die hebben ze in het echt ook nog niet.:)

Ik heb gevraagd of het een Race Blue is, maar het blijft geheimzinnig stil vanaf die kant.

TedVlemmings

Forumguru
Haha, even afwachten dan. Ik heb er nog niets over gehoord helaas, maar denk dat de dealer het inmiddels ook lang en breed 'vergeten' is

MaRco2

Forumguru
Toen werd er iets geroepen over IAA en beschikbaarheid. Die is achter de rug en toen kwam het genoemde bericht. Afwachten maar.:) Eigenlijk wil ik vaak gelijk alle kleuren hebben die te krijgen zijn als het model inderdaad erg mooi is.

Collectie is best wel uitgebreid na 20 jaar.:)

Thorgal

Forumguru
Het liefst "RS-Line" maar die hebben ze in het echt ook nog niet.:)

Ik heb gevraagd of het een Race Blue is, maar het blijft geheimzinnig stil vanaf die kant.
Dat is ook zo met de echte, 1 op 1, modellen. Dus de kans is groot dat ie nog komt.
De indicatie productie weken schuiven nog of 3 weken van te voren :D

MaRco2

Forumguru
Dat is ook zo met de echte, 1 op 1, modellen. Dus de kans is groot dat ie nog komt.
De indicatie productie weken schuiven nog of 3 weken van te voren :D

:) Ik laat me wel verrassen, ga de dealerdirectie vragen of ze hem persoonlijk naar Drenthe komen brengen (de 1/43, daar ga ik vanuit).:tongue:

Bovenaan Onderaan