Mini John Cooper Works GP

sitechris

Donateur
Heel erg gave en brute auto. Maar hij klopt net niet helemaal. Som der delen dingetje.

https://driveaholic.nl/rijtest-mini-john-cooper-works-gp-2020/

20200828_123127-768x432.jpg


20200828_123309-768x432.jpg


20200828_123404-kopie-768x432.jpg
 

SuperBeeb

Forumguru
Grappig dat je de zijskirts 'te' vindt, maar die groteske achter(lijke) spoiler niet.
Vindt t een soort clownsneus, zo opzichtig.
Maar goed, smaken verschillen...
 

sitechris

Donateur
Die spoiler doet me nog een beetje denken aan autosport en dat soort dingen. GT3 achtig. Ik houd ook wel van een beetje foute boyracers. Civic Type-R vind ik ook fantastisch.
 

sitechris

Donateur
De vergelijking tussen de M140i en deze? Twee totaal andere werelden. Je kunt deze wel wat meer vergelijken met de CUPRA R. Ook een gelimiteerde en scherpe versie van het origineel. CUPRA R is alleen veel makkelijker te rijden en prettiger in de omgang.
 

sitechris

Donateur
Geruchten gaan ook dat hij dat gedaan heeft voor de extra clickbait. 50k investering haalt hij met gemak er weer uit. Welkom in de wondere wereld van de 'influencers'.
 

leon-cupra

Forumguru
Zoals die Rus die zijn AMG in brand gestoken heeft en in een later filmpje met een Taycan door een vitrine is gereden ...
:nono::nono:
 

leon-cupra

Forumguru
Die sneeuwschep geeft net aan dat het een wagen is die “over the top” is. Zou beetje zonde zijn om die te verwijderen. (Niet dat ik die ook zo mooi vind, maar bepaalt het type wagen)
 

sitechris

Donateur
idd, die sneeuwschep hoort ook een beetje bij de GP versies. Alleen die zijskirts, die mogen eraf wat mij betreft.
 
Bovenaan Onderaan