Miles per hour ?

Hallo allemaal,

de nieuwe Yeti staat voor de deur. En natuurlijk is er een heleboel in te stellen. Stoeiend met alle knoppen en menu's in het MFD is het me "gelukt" om onderin het display de actuele snelheid in MPH te krijgen en géén aanduiding meer in grote cijfers in kilometers per uur. De handleiding noemt vaag iets over het knopje linksonder de toerenteller (blz. 16 knopje 3) "activeren/deactiveren van de tweede snelheid in mph respectievelijk in km/h". Blijkbaar heb ik hier dus "iets" mee gedaan waardoor er nu inderin het display de snelheid in mph komt. Maar hoe zet ik dit weer terug ? In de menu's van het MFD is hierover niets te vinden. De taalinstelling heeft geen invloed. Help :(
 

Captain Hook

Forumguru
Helaas, die tweede snelheid staat er altijd in MPH, niet in KMH...

Daar was ik ook al achter gekomen. En de instellingen van units heeft hierop geen invloed.

"it's not a bug, it's feature!" zouden de heren ingenieurs zeggen. :icon_smile_dead:
 
Bedankt voor je antwoord. Ik heb inmiddels ontdekt dat ik een "vinkje" had gezet in het setup-menu bij "alt. speed displ". Dan komt de snelheid in mph in beeld. Vinkje weg gehaald en nu heb ik middenin de MFD weer in grote cijfers de snelheid in hollandse kilometers per uur. Wéér wat geleerd.
 
Bovenaan Onderaan