dnlffn
Actief lid
Hierbij even een sneak preview van mijn toekomstige Octavia RS hybride, het in ontvangst nemen duurt nog even namelijk 17aug kan ik hem ophalen.
Qua opties heeft het nagenoeg alles: behalve pano, elec. achterklep en hed up display, dit laatste durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar dat komt omdat we consessies moesten doen haha.
Bouwjr is 2021 en heeft 75114km gelopen en is geïmporteerd vanuit PON.
Mijn bedoeling is nog dat ik 19inch altair (zwart) eronder wil hebben en deze set die op de foto te zien is als winterset, ik was al opzoek hier op het forum maar tot heden nog niks tegen gekomen, mocht er iemand deze velgen hebben dan ben ik zeer geïnteresseerd.
Verders krijgt de auto nog:
Onderhoudsbeurt volgens scherma
Nieuwe vooruit
De niewste updates waarnodig
Schoonmaak beurt
Nieuwe APK
Nieuwe RS instaplijsten
Tevens wordt de bekende storing (keuzehendel) gerepareerd vanuit een terugroepactie

Qua opties heeft het nagenoeg alles: behalve pano, elec. achterklep en hed up display, dit laatste durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar dat komt omdat we consessies moesten doen haha.
Bouwjr is 2021 en heeft 75114km gelopen en is geïmporteerd vanuit PON.
Mijn bedoeling is nog dat ik 19inch altair (zwart) eronder wil hebben en deze set die op de foto te zien is als winterset, ik was al opzoek hier op het forum maar tot heden nog niks tegen gekomen, mocht er iemand deze velgen hebben dan ben ik zeer geïnteresseerd.
Verders krijgt de auto nog:
Onderhoudsbeurt volgens scherma
Nieuwe vooruit
De niewste updates waarnodig
Schoonmaak beurt
Nieuwe APK
Nieuwe RS instaplijsten
Tevens wordt de bekende storing (keuzehendel) gerepareerd vanuit een terugroepactie