Mijn skoda octavia 1.6 ambiente

rxr

Lid
Hallo Skodaforum leden,

Sinds 14-12-2010 ben ik de trotse eigenaar van mijn skoda octavia O1 van 2002. Destijds heb ik hem gekocht omdat ik een auto zocht waar ik enigsinds een beetje in kon zitten. Met 2 meter aan lengte en de nodige omvang past een gemiddeld koektrommeltje nu niet bepaald.

Mijn oog was dan ook gevallen op deze Skoda en omdat het ook nog op LPG reed was ik helemaal verkocht. Ik kocht het alleen om dat het een praktische auto was, esthetisch vond ik het toen niet de meest prachtige auto maar inmiddels ben ik daar van terug gekomen.

IMG_7972.JPG

Hier is hij dan, mijn skoda die mij inmiddels al in 23 europese landen heeft gebracht. Mijn doel is om voor mijn 25e alle landen van Europa te hebben gehad dus hopelijk brengt hij mij nog wat kilometers verder. Ik heb mijn auto gekocht met 178.000 op de teller en inmiddels staat hij bijna een ton verder op 274.000. Qua onderhoud is het een super auto. In de tijd dat ik mijn auto heb, heb ik gelukkig weinig onderhoud gehoud op de kop revisie van een paar weken geleden na. Maar goed, meer dan 250.000 km op lpg, tja daar is niets mis mee.

Een klein beetje over mijzelf. Ik ben Ruben en woon in Enschede en mag nog genieten van het mooie studenten leven.

Ik ben benieuwd hoe gezellig het forum is maar daar kom ik dan ook maar op 1 mannier achter :D

Groet,
Ruben

rxr

Lid
al een tijdje hoor maar ik probeer op dit moment iets meer aan mijn auto te doen. Vandaar dat ik op dit moment iets fanatieker ben :tongue:

Bovenaan Onderaan